Gå til innhold

dilla på alt som er surt!

mumm

Anbefalte innlegg

Skrevet

syrlige drops, seige sure godterier, bitterlemon, appelsinjuice, grapefrukt osv.....surt er digg =)

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor finner man skikkelig sure ting da???har også fått dilla på det,jo surere til bedre...men syns ikkje vi har så mye skikkelig surt godteri her

Skrevet

Kjøpte masse skikkelig surt godteri i en godtebutikk ved kinoen her i Bergen...nesten ingen butikker som selger skikkelig surt snop! Elsker d! Spiser og sitron og lime i store mengder for tiden..he he...nam nam

• 2 uker senere...
Skrevet

Hi! Dilla på surt jeg og. Men bare en type surt godis.Den er faktisk ganske sur. Mens jeg spiser de så får jeg hetetokter! Så surt er for meg. De heter Dragster 2000, super sura. Du får de de de fleste Narvesen. Liten pakke. Koster bare 10 kr ;o)

Skrevet

Må skrive meg på denne "sure-gruppen" tji-hi;-)

Digger også suuuuure ting, det er sååå godt.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg har også dilla på surt! Det går stort sett i sitroner og "sitronflaske", men prøver å begrense det til en per dag, det kan jo ikke være bra for magen. Syre som finnes i skogen(ikke helt bra, men kan ikke noe for det) , og umodne stikkelsbær er digg. Spiser også dette ellers også, men ikke så store mengder..

Skrevet

Slenger meg på her, jeg. Til vanlig kan jeg ikke få nok av sjokolade, kaker og alt som er søtt. Men nå er det sitron og lime som gjelder :-) og sure frosker...Nam, nam :-)

Skrevet

Husk på at det å ha dilla på sure ting kan være tegn på urinveisinfeksjon!

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg elsker også sure ting om dagen, men har ikke urinveisinfeksjon, for DET hadde jeg kjent. Det er noe av det værste altså. Grøss!

Skrevet

Hehehe godt å høre ikke bare jeg som har fått dilla på surt...... Har aldri likt det før, men nå går det i salt sild, sure godteri...... Å jo sterkere mat, jo bedre:))......

Å før vare jeg helt hekta på cola light, nå tåler jeg ikke smaken. Har funnet ut at ting snur seg hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...