Gå til innhold

SOS barnevakten! SYKT SYKT SYKT!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Er utrolig hvor mange UANSVARLIGE foreldre som bor i verden..spesielt i amerika...blir helt sjokkert jeg!!!!!!

Satt nettop med tårer i øynene...helt sykt...

jeg er 21..og har ikke mye livserfaring..men jeg skal i det minste passe på at barna mine får ett SIKKERT liv.....

sjukesjuke folk....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6488932-sos-barnevakten-sykt-sykt-sykt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

FIkk lyst til å sette han på en 3 hjuling UTEN BREMSER og sende han utfor ett stup....haha....der kan du se GRUNNEN FOR Å HA SIKKERT GJERDE I STUA...hehe...

idiot....grrrr...d værste med programmet er at han LIKSOM blir så flink..vedder revva mi på at enten så er hele greia oppspinn eller så blir d like ille etter at nanny har dratt.....dette er jo personligheten hans...

Annonse

Tror det meste er bra overdrevet.. det blir jo tv underholning av det.

Hadde det vært så gale som det virker, kunne de ikke brukt det på tv, da tenker eg på sikkerheten altså... Oppdragelse og mangel på sådan er det vanskeligere for barnevernet å gripe inn i.. og det får de jo tross alt hjelp til med dette programmet...

Glad eg er norsk eg ihvertfall, tror vi er litt mer " nerpå" her nord.. he he!

Annonse

Som jeg nettop sa til sambo..tror du virkelig de ville utsatt ungene for det mannen der gjorde KUN for tv????....altså kjøring i 100 uten hjelm..jenta datt faktisk nesten av....ettåringen gikk langs trappen...og hadde lett kunne falt ned uten at kameravrue osv kunne tatt tak i han....jentene kunne fint ha skadet seg i den trappen...

nekter å tro at det kun er underholdning....isåfall burde tv selskapet vært anmeldt for barnemishandling!!!!!!!!

Joda, de har barnevern i USA ogsaa.

Er utrolig mange i Norge som heller ikke skulle hatt barn, og maaaaaaaaaaaange som skulle hatt et aldri saa lite kurs i barneoppdragelse her i landet ogsaa.

Blandt annet de som oppdrar barna sine som smaa venninner.

De vet ikke engang at de "skader" barna sine... barn trenger foreldre som setter grenser, ikke eldre venninner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...