Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Noen som har prøvd dette mamma skjørtet og hvet om det er fint på...? Såg jo veldig flott ut på bilde:-)
rødhette* Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Det gråmelerte, med svart belte? De selger det også på h&m butikker, iallfall hadde de det på den h&m-butikken som er i Lillestrøm. Så du kan jo ta en titt på nærmeste h&m-butikk, og prøve det i butikken
rødhette* Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Da var det værre ja... Du vet du kan sende skjørtet i retur til h&m hvis du bestiller, og det ikke passer eller du ikke liker det? Er jo bare å ta sjansen det.. så får du heller sende det tilbake
mammantil2+1 Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Ville tatt sjansen og bare kjøpt det, du kan alltids returnere det. Det ser jo bare kjempe fint ut:-)
Gjest Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Så kjempe fint ut. Tenkte å kjøpe det selv ;o) Er det ikke fint, sender jeg det bare tilbake ;o)
mamman til sander og mathilde Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Jeg kjøpte det samme skjørtet for et par dager siden, og jeg syns det var kjempe fint Man skal jo lissom pynte seg litt og føle seg vel mens man er gravid også Hadde satset på å bestille det ja
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Jeg har og prøvd det. Kjempesøtt syns jeg=) Kjøpte det ikke jeg da, og nå angrer jeg meg litt...
mammantil2+1 Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Jeg skal på h&m i dag å kjøpe det (hvis de har fått det inn) Det er bare så utrolig lekkert:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå