Gjest Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Gulp! Dette kan bli morsomt! Eller rettere sagt slitsomt! Hm.. Når kommer babyen? Den virker som den er på vei hvert øyeblikk. Så skal vi flytte å styre - flytte til hus vi har lengtet etter da. Hm...jeg kjenner jeg blir litt stresset. Hjelp!! ) Må jo si at jeg er sjeleglad også da!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Så kjekt med nytt hus da!! Kan jo være koslig det med mindre dere må pusse opp mye. Bare å hive seg rundt å få med folk å bære nå få på plass det viktigste og så kan du pusle rundt med hus-sysler når du er på beina igjen etter fødselen om den kommer brått på Vi skal flytte inn i en ekstra etasje nå samtidig med at bebissen kommer, gleder meg, straks ferdig med finishen, bare nedvask igjen å så flytte opp de store tingene. Småtteriet kan jeg jo ta senere:) Bare kos ¨ha noe å dulle med.
Gjest Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Det er jo sant. Kommer til å være mye esker å ta ut av, men det orker jeg ikke før jeg har født. Bare få inn det viktigste av møbler og sånt. Skal gjøre alt for å bare sitte å se på og kommandere! Hehe
Praelia Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Gratulerer sååå mye!! Er på husjakt selv. Det er jommen meg ikke lett å få seg hus idag. Nytt hus og ny baby det er ikke feil:) Dere får ta litt og litt om gangen........ Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå