apollo71 - har fått gutt Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Hei jeg er nå 9+3 uker gravid. Jeg lurer svært på hva det blir. Jeg har min egen termin den 2 mai. Har gutt 5 år , jente 4 år. Min mann har ei på 14 år. Kan du se hva det blir? Når blir h*n født? før/etter termin? Får vi flere barn? evt når? Flytter vi? Takker for svar
apollo71 - har fått gutt Skrevet 28. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 28. september 2006 dytter litt jeg :-)
apollo71 - har fått gutt Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2006 Glemte å ta med fødselsdato:¨ Jeg 150871 Han 110465 Prøver igjen jeg:-)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Hei! apollo71 Får en sterk guttefølelse hos deg jeg! En skjønn liten kar;0) Tall og datoer er ikke min sterke side dessverre, men jeg enser at dette kan bli i slutten av april. (Men er usikker her, altså.. :/ Klarer ikke å få frem flere barn hos dere, men det må jo ikke bety at det ikke blir flere.. Får heller ikke opp flytting?? Er dere på flyttefot pr idag?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Ser du spør der oppe...dytter bare denne opp, jeg;0)
apollo71 - har fått gutt Skrevet 30. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2006 Tusen takk for svar :-) Hadde gitt opp denne her jeg skjønner du :-) Jeg er i grunnen like langt for jeg har tre forskjellige svar på spm mine. Jeg er blitt spådd jente før jeg viste at jeg var gravid av nattinatt :-) Hun spådde at hun trodde at det var to, en gutt og en jente med termin 6 mai :-) i forgårs Og du spår at jeg får en gutt i slutten av april :-) En av delene må det jo bli så jeg får vente i spenning til ul. Kanskje jeg får vite det da :-) Tusen takk for at du tok deg tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå