Gå til innhold

Sussa er du her i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HEIA:D

hehe..hadde nesten gitt opp bim jeg..er jo nesten ingen kjente igjen ...det er deg..og iris...og....ja....ehh..

:) hehe...er på dag 34 jeg....4 dager siden el tror jeg:) ikm 7 okt:) håper spira satt denne gangen..fikk positiv el test ihvertfall!!

Du da?

klem

Jeg er på dag 31. Regna dagen jeg fikk Tr sam dag en'. Hadde ikm i går (tror jeg da) og TR er enda ikke kommet. Håper hun drar på ferie til Afrika. Der er det jo så overbefolket likevel..hi hi

Ja får håpe du har alt i boks nå da. Hvor lenge er det siden el da?

hehe..ja da stemmer d ganske bra! :) hehe...har du sååå korte sykluser du da:/ snufs..jeg og vil ha d..hihi..

Fant du el denne mnd da? siden du vet når du har Ikm!

Jeg fikk positiv eltest natt til lørdag..så regner jeg med jeg hadde el på lørdag eller søndag....senest mandag...hadde sex torsdag og søndag. Ble ikke mer desverre...pga av sykdom osv...

Jeg fikk pos el-test dag 12. Så jeg må ha kommet til ikm etter 18 dager. Mener lutealfasen var 16 dager sist. Har fått både positiv og negativ test tidligere i uka. Skal teste på lørdagsmorgen. Men jeg stoler egentlig ikke på disse billigtestene jeg har. Enn du? Stoler du på billigtester?

Annonse

Nei stoler ikke på dem i hele tatt jeg...hehe...men har ikke råd til andre el tester...men graviditetstester kjøper jeg på apoteket..er ikke snakk om annet..orker ikke å få en positiv test som egentlig skulle ha vært negativ...d er faktisk mulig å få falskt positiv....:S selv om andre her sier d er umulig.....

Håper du er gravid da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...