Gå til innhold

kjære snille flinke spåjenter.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sååå utrolig lyst å vite litt om framtida vår.. :) har ei lita tulle på 3 år nå.. jeg er født 020580 og han 280776... klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei sus80

Får deg frem som ei nokså rolig, jordnær dame.

Du har vært litt usikker på hva du egentlig vil i livet, men har tatt dine valg nå og virker fornøyd med tilværelsen:) Datteren din er gald i å prate, og gir deg mye glede..bildet av henne minner meg sterkt om min egen datter som 3-åring!! Aktiv og undrende.

Så om fremtiden. Får frem stabilitet rundt dere, men likevel en mulig flytting? Vil nok ikke bli så langt men likevel. Uansett endring i bosituasjonen, kanskje en større renovering?

Vet ikke hva du jobber med, men enser mennesker rundt deg. DU ser ut til å trives godt..

Vet ikke om dette stemmer, men forteller bare hva som kommer frem, jeg!!

Mannen din er en kjekk mann. Han har på en måte tatt sitt ansvar for den lille familien, og virker fornøyd han også. Han har på en måte nokså likt lynne som deg, og jeg tror absolutt at dere to har en såpass kraftig kjærlighet, som vil holde så lenge, så lenge...

Ble kanskje litt rotete dette, men vet ikke om d er noe spesielt du vil jeg skal se på??

Lykke til! *klem*

Skrevet

dette er jo helt utrolig... kjenner frysninger når jeg leser :) ser du noen fler svangerskap og evt når? ...

Skrevet

Ja! Får en nokså klar følelse for at det vil bli en ny graviditet rund februar/mars.. Blir spennende det, da;) Og artig for den skjønne tulla di!!

Lykke til! *klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...