Gå til innhold

Huff, så teit....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig frustrerende om dagen at jeg er så teit.... I går bare rant det over av frustrasjon for vondt i bekken og en rygg som verker noe inni i h....!! P.g.a dette sover jeg dårlig og har sånne ekle sure oppstøt i tillegg.... Så i går begynte jeg bare å sutre og tårene trilla....(Absolutt ikke typisk meg) Sambo ble jo helt stressa for han fikk så vondt av meg og visste ikke helt hva han skulle gjøre stakkar... Nei, det er ikke greit alltid, dette med baby i magen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok ikke alene der, nei! Høres ut som meg forrige søndag, gråt som et lite barn og alt var bare dritt. Men så kan vi for en gang skyld skylde på hormoner fordi vi oppfører oss teit!

Skrevet

huff ikke bra det der. føler med deg har hatt det sånn noen dager nå... er sykemeldt pga ryggen og bekkenløsning..godt det bare e 11 uker igjenn...og sureoppstøt er jo så forferdelig får halsbrann osv.. forferdelige greier

Skrevet

Ja, det er skikkelig frustrerende å ha det sånn... Er vel derfor man bare begynner å sippe til slutt... Åååå...det er lenge til desember!!!!!

Sutre..klage...(Bare en sånn dag i dag.... :( )

Skrevet

Har det av og til slik jeg også....spesielt i går....men ingen medlidenhet og trøst å få her....sambo blir mest sint og irritert....og da blir jo alt bare verre....noen trøstende ord hadde sikkert hjulpet meg masse....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...