lilja74 Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Skal kjøpe sportsvogn, og lurer på om denne er god. Skulle få den for 1500, men synes kanskje den virker litt åpen. Er den god å trille som ut på tur vogn? Har også lurrt på teutonia timmy, er det noen anbefalinger?
lilja74 Skrevet 29. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 29. september 2006 hmm, ingen som har denne vognen, merkelig. Eller kanskje bare kjente nick som får svar?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Jeg har ikke sett noen med den vogna heller, jeg. Og jeg merker meg alt av vogner for tiden :-) Suger til meg all informasjon... 1500 er vel ikke så ille. Jeg er enig i at den ser litt åpen ut, men som sportsvogn ser den vel ok ut? Kommer an på alderen på barnet ditt og om barnet skal sove mye ute i den. Brio kommer med ny vogn nå, forresten. Den ser ganske kul ut. Bare synd de ikke har fått den inn på hjemmesiden sin enda. Babyproffsen i Sverige har den allerede.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Synes den er litt klønete å legge ned ryggen på, blir litt slarkete etterhvert. Synes heller ikke barnet ligger godt i den, beina henger liksom ned. Men den er god å trille. Kommer an på hva du skal bruke den til, tror jeg. Ville ikke hatt den som sovevogn, men som "biltrille"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå