Gå til innhold

Brio tridem, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe sportsvogn, og lurer på om denne er god. Skulle få den for 1500, men synes kanskje den virker litt åpen. Er den god å trille som ut på tur vogn? Har også lurrt på teutonia timmy, er det noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, ingen som har denne vognen, merkelig. Eller kanskje bare kjente nick som får svar?

Skrevet

Jeg har ikke sett noen med den vogna heller, jeg. Og jeg merker meg alt av vogner for tiden :-) Suger til meg all informasjon...

1500 er vel ikke så ille.

Jeg er enig i at den ser litt åpen ut, men som sportsvogn ser den vel ok ut? Kommer an på alderen på barnet ditt og om barnet skal sove mye ute i den.

Brio kommer med ny vogn nå, forresten. Den ser ganske kul ut. Bare synd de ikke har fått den inn på hjemmesiden sin enda. Babyproffsen i Sverige har den allerede.

Skrevet

Synes den er litt klønete å legge ned ryggen på, blir litt slarkete etterhvert. Synes heller ikke barnet ligger godt i den, beina henger liksom ned. Men den er god å trille. Kommer an på hva du skal bruke den til, tror jeg. Ville ikke hatt den som sovevogn, men som "biltrille"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...