KiZzA *16.03.06* Skrevet 28. september 2006 #1 Del Skrevet 28. september 2006 Navn. Det vanskeligste i verden for øyeblikket. Forferdelig. Katastrofe. Redselsfullt. Nå som det er sagt trenger jeg navnehjelp:) Alle trodde jeg var gravid med en gutt som skulle hete Aron, men det ble en jente. Storesøstre heter Ruth og Esther:) Er ikke begeistret for navn som Ida, Emma, Michelle osv. Liker gamle navn. Internasjonale navn som går i netsen alle land! Vi har tenkt på Anna, men det er litt for populært. Har dere noen gode navneråd, så hadde jeg blitt kjempeglad? Tusen takk hvis noen svarer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #2 Del Skrevet 28. september 2006 Hva med Agnes? Ruth, Esther og Agnes, det klinger jo perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #3 Del Skrevet 28. september 2006 Ruth, Ester og: Agnes (som nevnt over) Lydia (også gammelt, og bibelsk) Janne Jenny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 28. september 2006 #4 Del Skrevet 28. september 2006 Tenkte også på Agnes. Eller hva med Signe, Sigrid, Åse, Laura eller Annveig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #5 Del Skrevet 28. september 2006 det er noe godt og gammelt over navnene du har fra før. synes også agnes passet fint sammen med dem, men det er i ferd med å bli et poppisnavn har jeg intrykk av. (har ikke sjekket statistikken her, men kjenner innmari mange under 2 som heter det. hva med ruth, ester og... ada elisabeth margaret mary edith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #6 Del Skrevet 28. september 2006 og laura! kjempefint navn. og: ruth, ester og ellinor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaya Skrevet 28. september 2006 #7 Del Skrevet 28. september 2006 Siden dere valgte bibelske navn paa de to eldste kanskje dere kan velge ett paa den lille ogsaa? Hva med; Rebekah Dinah Eva Mary Hannah Leah Magdalena Martha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå