Gå til innhold

CB-digital sammenlignet med CB vanlig og Billigtester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde altså IKM tirsdag. Testet med billigtester man.-tirs.- og onsdag. Alle negativ (alle tatt i tre-firetida på dagen). Nå har jeg vært på apoteket å kjøpt, for å ta test med morgenurin på lørdag. Skulle kjøpe vanlig CB,-og fant ut at enhetsprisen på 3-pack var rimeligst. Nå viser det seg at det er CB-digital. Er det ikke de som er så "trege" til å slå ut da?? Noen som har prøvd alle tre typer (billigtester, CB med +/-, CB digital)og fått negativt på noen og positivt på andre. Jeg ble SÅÅÅ skuffa da jeg fant det ut nemmelig. Forventer IKKE at jeg er gravid, og blir heller ikke så veldig skuffa om jeg ikke er det enda. (det er oktoberunnfangelse jeg har bestilt!!!), men siden TR ikke dukker opp så blir man jo alltid litt i tvil. Og hvis testene jeg prøver ikke er de som er aller mest til å stole på...

Nei, ville bare høre litt om deres erfaringer. Var det 235 kroner rett i dass eller? ( jeg føler ærlig talt at de gamle gode er best. De med + eller - .)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg liker digital jeg, for da slipper jeg å spekulere på om det er streker eller ikke:)

Skrevet

De digitale trenger opptil dobbelt så mye hcg for å slå ut. Men folk her har jo testa tidlig med de og de har slått ut, så det kommer bare an på hvor mye hcg man produserer...

Skrevet

oi, er det noe med det ja... da tror jeg at jeg skal få tak i noen vanlige tester jeg, for jeg har digital jeg også...:)

Skrevet

Det har jo sin sjarm det med å stirre på testen og se om streket dukker opp. Husker hvordan det føltes da det faktisk skjedde.... Gud, så spennende. Og nå dukker det bare opp "inte gravid" eller "gravid"??? BORING......

..........den svake streken som man bare MÅ få bekreftet dagen etter,- herlig følelse egentlig. Da vet man så godt, men samtidig så vet man ikke helt.....

Vel, jeg får vel bare vente å se da. Men dobbelt så mye HCG. Altså negativt på lørdag, så bør jeg vente til mandag/tirsdag og prøve igjen da.... Ja, ja, sånn er det nå med den saken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...