Etaner Skrevet 28. september 2006 #1 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg skjønner at jeg er gravid når jeg begynner å storgrine av dokumentaren om Arne Næss.. På slutten når han dør.. Herregud jeg kjenner jo ikke noe til mannen engang..(= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
;o)77 Skrevet 28. september 2006 #2 Del Skrevet 28. september 2006 ;o) Det er nok et godt tegn tross alt! Selv er jeg overrasket over at jeg ikke har blitt mer følelsesladet enda. Er i utgpkt veldig følsom, og hadde forventet å grine av den minste ting... Men det kommer nok, tenker jeg! Arne Næss var jo tross alt en flott mann han, sikkert , og døde på en tragisk måte... Jeg forstår deg fullstendig ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Spirevipp♥ Skrevet 28. september 2006 #3 Del Skrevet 28. september 2006 Hahaha da slår du ikke meg som gråt da moren til Bambi ble skutt...sukk! Ufattelig trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. september 2006 #4 Del Skrevet 28. september 2006 det har da jeg gjort siden jeg var 3 he he bambi er kjempetrist. griner av ekstrem oppussing jeg da. det å se lykkelige mennesker er en skikkelig trigger. he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etaner Skrevet 28. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 28. september 2006 Gråter av det og jeg.. og det var når jeg ikke var gravid (-; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma&LilleKrølle Skrevet 28. september 2006 #6 Del Skrevet 28. september 2006 jeg også!! Så home & away idag, da han familiefaren dumpa kona si for å bli sammen med eks-kona igjen, jeg gråt som bare det. Mamma satt der sammen med meg, hun kikka rart, så jeg måtte bare minne henne på hormonene i kroppen min:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå