Gå til innhold

Dere som fikk tidligere termin på ul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på ul, og fikk tidligere termin enn hos legen. Har prøvd å få en jente denne gangen med å ha sex før eggløsning (var i allefall det jeg trodde). Men nå har jeg fått ny termin og da viser det seg at jeg sikkert hadde sex på eggløsningsdato. Men også noen dager før. Tror dere da jeg får gutt??? Dere som har fått termin tidligere eller senere enn først antatt; hva fikk/får dere av kjønn.

Hilsen en som sårt ønsker seg en jente...

Anonym

PS! Ville ikke vite kjønnet på ul for var redd for å bli skuffet. Tenker det er mindre sjangse for å bli skuffet når du får en baby i armenen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kan ikke svare på spørsmålet ditt, for jeg er ikke i den situasjonen.. Men bare tenkte på det du sa om faren for å bli skuffa..

Samboeren min ville så gjerne at vi skulle få gutt denne gangen, har to jenter fra før. Han valgte å vite på UL hva vi får, for da hadde han litt tid til å forberede seg hvis det skulle bli "feil" kjønn.

Han kunne ikke tenke seg noe verre enn å bli skuffa etter fødselen, sa han! Han mente at det var mye bedre å si "Ååå, ei jente..." på ultralyden, og så bli vant til det før fødselen, enn å si det samme etter fødselen. Og jeg er litt enig med han!

Lykke til til dere!

PS: det blir en gutt hos oss, så han er strålende fornøyd!

Skrevet

Heldiggris!!! Hadde dere sex på eggløsningsdato???

Skrevet

Jeg har ikke peiling, denne knerten var ikke så nøye planlagt at vi holdt styr på sex-dager og eggløsnig..

Skrevet

Nå tror ikke jeg så veldig på sånne planlegge-kjønnet-metoder, og ikke vet jeg om vi hadde sex på eller før eller etter eggløsning heller (sikkert litt av hvert).

Men jeg var på UL idag og fikk terminen min flyttet 12 dager frem i forhold til menstermin, og vi skal få ei jente.

Men er det seriøst så viktig for deg? Høres nesten ut som du har litt panikk for en gutt.. For det er jo ingen garantier i baby-lage-prosessen vet du, det er jo ikke sånn at en kan velge! (heldigvis)

Skrevet

Ja, det er vessverre veeeldig viktig for meg. Selv om jeg ikke innrømmer det til andre enn samboer. Hater at jeg føler det slik, men kan ikke styre det. Har en gutt fra før så har utrolig lysst på jente. Hater meg selv for at jeg føler det på den måten, men klarer ikke å styre det. Tenker på dette hver dag og sliter psykisk med det! Hjelp! Har sååååå lysst på jenta mi!!!

Skrevet

Huff da..

Det må jo være ille å gå og tenke så mye på det! Kanskje du burde prate med noen om dette, det er jo fælt om dette blir et problem for deg!

Vet jammen ikke hva jeg skal si jeg, syns litt synd på deg for det må være vondt å ha det sånn!

Håper det blir som du ønsker deg da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...