Gå til innhold

Ja da, så var tanta på plass :)

Anbefalte innlegg

Deilig at den til slutt kom i går kveld (4 uker siden sist på dagen). For hadde jeg hvert gravid, hadde det hvert et under...siden vi faktisk ikke har hatt sex!

Så denne pp skal vi ikke ligge på latsiden, jeg er en megatall frik og termin 07.07.07 hadde hvert mega kult(nesten så jeg kunne betalt litt for å få termin da). Hadde jeg f.eks født på denne dagen hadde det vel nesten klikka for meg...hehe Så nå er det bare å stå på når tanta drar sin vei igjen.

Lykke til jenter, ser det er flere nygravide her nå, håper det er flere som kommer etter utover i oktober måned:))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6486783-ja-da-s%C3%A5-var-tanta-p%C3%A5-plass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når sjansen er 0 for å være gravid er det like greit at tanta dukker opp. Du får stelle pent med mannen din slik at han kan bidra rundt el neste pp. Regner med at han har "spart" lenge nå slik at sjansen for befruktning kanskje blir større.

Mannen min har begynt å telle dager til el nå. Jeg er på dag 8 idag så i helga braker det løs igjen. Vi gleder oss og krysser fingrene nok en gang......

Ja, vi får håpe denne pp gir frukter for oss begge martine68, jeg syns snart at en av oss sliterne kunne få drømmen oppfylt NÅ. Jeg kjenner også at jeg ikke syns det er sååå stas når noen såvitt er innom siden (noen av nicka kan jeg ikke huske å ha sett engang) før de er gravide. Det gjør oppriktig vondt, mega urettferdig syns jeg det er. Når andre her inne sliter måned etter måned. Men jeg gleder meg over en ting, å det er at jeg kan ikke oppleve ma/sa om jeg ikke er gravid. For den nedturen tror jeg hadde gått mega hardt inn på meg.

Tror nok det er tøft med en sa/ma hvis man omsider har blitt gravid. Jeg er igrunnen mest frustrert over å ikke vite om egget har blitt befruktet. Det hadde egentlig vært geit å vite selv om det ikke hadde festet seg. Aner jo ikke om svømmerne når fram, eller om egget slippes. Etter et år med prøving får man jo tid til å spekulere over det. Jeg har jo testet med el-tester i 10 mnd nå, men ikke søren om det klaffer..... Sukk... 13.pp og all ting. 13 er jo ikke et lykketall en gang.

Nei, må nok være litt mer positiv tror jeg. Vi skal klare det Bente. Tror vi skal innta "gravid i moden alder" snart ja. Det er sikkert plass i sofaen til oss også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...