Gå til innhold

Heisann Skijinta..

Dingeling

Anbefalte innlegg

just me,Dingeling.. Takk for omtalen. d var koselig..

i morgen skal jeg surre meg til Ski å prøve å se om d finnes gutteklær etter min smak.. men jeg ender vel opp med noe rosa til 7 åringen min,tenker jeg..hehe!

ellers så ryktes d på jobben min at jeg skal føde i desember.. hmm! kan du skjønne d du?? jeg,med min lille mage.. HAHAHAHAHAHA!!!

Forresten,har du vært å sett på barnegarderoben i Spydeberg?? kanskje jeg stikker innom der på veien.. var å kikket på nettet og d var jo noe brukbare ting der,ja..

Fortsetter under...

Jeg er sikker på at du kommer til å føde før meg jeg! Så det blir nok ikke desember, men november! hahahaha

Bare å begynne å telle ned :D

Har ikke vært innom barnegarderoben, bare tittet på nett. Syntes ikke det de hadde der var så veldig. Og litt dyrt også, synes jeg. Men kan jo hende de har andre ting i butikken. Du må oppdatere meg!

Denne gangen har jeg gått for klær som kan åpnes hele veien foran. Har hørt at det skal være velidg kjekt. Så nå har jeg shoppet masse slikt.

Har liksom utsatt alt. Går og tenker at det er 2 mnd igjen, og har derfor et hav av tid. Tittet på kallenderen og så plutselig at det bare er 6 uker igjen!!!! HJEEELP!!! Jeg er ikke klar for noen liten baby ennå jeg...

Du får ha en hæææærlig shoppingdag i morgen!

Og så får du tenke på meg som stresser krøkkete rundt og ordner til bursdagsselskap på søndag. Huff som jeg gruer meg!

Hei..

så var jeg kvitt 2500 kr.. sukk! så d var visst noe bra gutteklær likevel i handelen.. hehe! gubben får vel totalt sjokk i dag når han entrer heimen og ser hva jeg har shoppet.. fant ammebh`er på Spar kjøp til 40 kr.. så jeg måtte jo bare ha 3 med tilhørende truse..

ja,sånne klær med likning foran er veldig greie til bleieskift og sånt..

hm! 6 uker igjen..jøss! d går jo fort d da..

du er helt sikkert klar som et egg når du ligger der med gullklumpen i armene..tro meg du!

ha en super bursdag på søndag! jeg har jobbehelg..BLÆH!

GOD HELG!!

KLEM FRA

Uff, skulle gjerne byttet med deg jeg.

Har et hus som er rotete og møkkete og en haug med kaker som skal bakes :o( Motivasjonen er på bånn og lista over alt som skal gjøres er lang som et vondt år!

Hehehe, 2500 på shopping høres jo hærlig ut da! Da fikk du nok mye fint!

Var du innom barnegarderoben i går også?

I såfall, var det noe fine klær der?

Og hva har du shoppet da...... Blei det bare klær?

Nyskjerrig jeg se :o)

Nei, nå måååå jeg sette igang!

KOM ARBEIDSLYST OG TRENG DEG PÅ! HER SKAL DU MOTSTAND FINNE ;o)

så var jeg på nattevakt atter en gang..gjeeesp!

jeg rakk ikke å stikke innom barnegarderoben,nei,men dit må jeg vel når lønna kommer den 12..jippi!

hva jeg kjøpte? kremt! 7 bodyer,6 par sokker,1 lue,1 badehandkle,6-7 sett i forskjellige str. d høres ganske mye ut, men d var ikke så mye likevel siden d var forskjellige str..

men jeg er litt usikker på hvilke str jeg skulle satse på? jeg har jo glemt alt siden sist gang..hehe! =)

ha en supergod bursdag..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...