Kristin og lillemor Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Er dere veldig trøtt? Føler at noen timer etter jeg har stått opp, så må jeg legge meg igjen..Så har jeg vært kvalm i dagevis, noen ganger verre.Litt svimmel også. Er 38+2. Har dere det slik?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 har termin samme dag som deg! men jeg sover jo lenge da, til sånn 12.30 hver dag, men trenger ikke hvile på dagen da! Jeg føler meg faktisk i ganske fin form egentlig! Kan være at du snart skal føde? Er mange som blir kvalmne og ellers uvell ikke så lenge før selve fødselen!!
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Åhhhh som jeg har lyst til å tolke mine symtptomer i riktig retning!! Jeg har vært småkvalm siste uken (holdt på å spy da mannen min kom hjem med McDonalds), føler jeg må på do hele tiden, og er dritsliten.. Masse murringer i dag, og har følt meg helt rar, men ingenting blir jo regelmessig.. FIkk plutselig for meg at jeg måtte ha bleier og ammeinnlegg, kanskje psyken min prøvde å fortelle meg noe??
MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 hei jeg er 38+3 og sover kjempe dårlig på natten, sover ikke er vel det rette ordet. så når minste mann er levert i barnehagen ved 9 tiden legger jeg meg igjen og sover så og si hele dagen. Har mest energi på ettermiddagen. har hatt mensmurringer av og på de to siste ukene, og er rimelig lei nå. De to siste dagene har jeg også fått så utrolig vondt på høyre side i ryggen og det er ikke behagelig når man ikke er så bevegelig i utgangspunktet. Jeg er også kvalm til tider og veldig liten mat lyst. i dag har vært en veldig slitsom dag, da samboer ikke er hjemme fra jobb enda og en 2,5 åring krever sitt på ettermiddagen. Men det er ingeting vi får gjort fra eller til mht fødsel.
Puttipluttipott*har født* Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Jeg har det akkurat på samme måte i tillegg til en del murringer. Babyen har blitt litt roligere i magen også. Håper det tyder på noe. Men jeg har jo hørt at mange føler seg ekstra friske med masse overskudd rett før fødselen. Hm...kanskje ikke det gjelder alle. Håper ikke det!!
bee* Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 har også termin 11.10 og levere junior i bhg og skynter meg hjem og legge rmeg.. hehe sover til ca kl 12 og står opp, setter meg å glor litt på tv og slapper av til gubben kommer hjem fra jobb. Så spiser vi middag vi legger junior og jeg legge rmeg en time.. hehe har samme sove mønster omentrent som 1 åringen min.. hehe
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Høres ut som at dere lever avslappende liv! Her i huset er det full rulle fra kl7 med min lille 1-åring. Han er ganske så aktiv. Sover på formiddagen hvertfall en time, så da slapper jeg av med data etc.. men ellers er det fullt kjør. Slik sett går jo tiden veldig fort også. Er i perioder ganske så sliten, men hender jeg tar meg en liten blund når mannen min kommer hjem fra jobb. Jeg rekker hvertfall ikke å legge på meg unødige kilo! For å tenke posetivt.... Er forresten overlykkelig for at jeg nå er så nærme termin, uten å ha født. Har holdt på å føde prem et par ganger, og det er en lettelse at jeg nå fortsatt går her... 8 dager til termin!!=) Lykke til alle sammen!
Gjest Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Jeg har også termin 12. oktober og er helt ubrukelig! Trøtt og sliten. Gidder nesten ikke kle på meg og stå opp. Er redd jeg ikke orker fødsel så slapp jeg er.. Er uvel, kvalm, svimmel og litt vondt i hodet. Godt å høre at jeg ikke er alene.. Håper vi føder i kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå