Gå til innhold

Jippi! Vi har vært på UL...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og inni min lille mage er det ei fantastisk og helt perfekt lita JENTE!!

Alt såg både vel og bra ut, og jordmor tok seg god tid til å forklare om både hjertet og hjernen, nyrer og magesekk, lårbein, ryggsøyler, hender, føtter og kjønnsorganer.

En fantastisk opplevelse! Vi var på UL for to uker siden, men da var den lille litt rampete og la seg helt nede i bekkenet -derfor fikk ikke jordmor tatt de målene hun skulle, og vi fikk ny time idag. Og idag oppførte ho seg fint, og viste oss alt vi ville se!

Pappa er litt overrasket over at det var ei jente der inne, han var så sikker på og innstilt på at det var en gutt. Han ble helt satt ut han, "Hæ? Ei jente?" sa han litt forskrekket.. Men nå som han er over sjokket, er han veldig fornøyd han også!

Nå gleder vi oss veldig til den lille jenta vår skal vokse seg stor og fin og komme til oss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da! Godt å se at alt er bra, tenker jeg. :-)

Skrevet

Gratulerer, jeg kjenner den følelsen du sitter med i dag.... for jeg har vært på ultralyd i dag jeg også :) Der var en perfekt og kraftig gutt. Fikk med så fine så fine bilder.

Skrevet

Gratulerer med gutt til deg, Liv2007! Vi fikk også flotte bilder, 4 stk!

Skrevet

Fikk dere ny termin på ul ? I tilfelle tidligere eller senere? Og hvilket kjønn blir det hvis dere vet da?

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessen:)))jeg har også vært på ul i dag og bobler over av lykke :))))) Er i uke 27 og vi så helt tydelig at det var ei lita prinsesse som bodde inne i magen min:))) Happy me:)))))

Skrevet

Hei dere:-)

Jeg er i uke 13 (fersking..) og var på ul i dag. Kunne ikke se kjønnet så tidlig,men det man kunne se så veldig bra ut. Når kan man egentlig få vite kjønnet? er det etter 16 uker?

Det var veldig fint og rørende å se den lille kroppen som lever inni meg..

Skrevet

jeg er ikke noen ekspert på det området har kun min egen erfaring:) jeg var på privat ul i uke 15 of fikk da beskjed om gutt, men på ordinær ul i uke 18 fant legen ingen tissefant og mente helt klart at det var ei jente. På ul i dag, uke 27 fikk jeg bekreftet at det var ei jente. Han i uke 15 sa 90% sikkert!!!! Fått høre i ettertid at klønnsleppene er veldig hovne hos jenter fram til ordinær ul, så jeg ville ikke stolt på noe kjønn før den ordinære ul som er i uke 17-19 :)))))) men det er meg :))))

Skrevet

takk for svar:-) Da får jeg iallefall vite det på neste ul rundt uke 18..gleder meg allerede:-) Det spiller egentlig ingen rolle hvilket kjønn det er, men bare morsomt å vite..lykke til med den lille jenta di:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...