Gå til innhold

Jeg har vært på julhandel.....=)=)

Anbefalte innlegg

Fikk kjøpt unna nesten alle julegavene,kun et par igjen..fikk med ei venninne som var min handlevognkjører..hihi

Er så fornøyd,en lettelse å slippe å tenke på julegavene senere..

Å ekstra greit siden jeg sliter med bekkenløsning,vet jo ikke hvordan formen er i oktober-november...

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6486535-jeg-har-v%C3%A6rt-p%C3%A5-julhandel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er!

Har bare såvidt tenkt på julehandelen med skrekk og gru jeg...

Aner ikke hva noen skal få, bortsett fra besteforeldrene våre. De har vi gitt spekemat i flere år på rad nå, så den er vel temmelig bankers i år og! : )

Vet jo ikke om bebisen kommer ut til jul sånn at vi kan gi bilder heller! Gi bort tomme rammer med en lapp om at innholdet kommer senere??

Hadde fått noen tips..Men kjøpte de fleste på black design, der har de såååå mye fint :)

D koster med baby til jul ja, men vi har kjøpt mye av babyutstyret hver måned,så da hadde vi heldigvis penger til overs nå for julegaver..Kjekt ja :)

Så er det ekstra godt når halvskattpengene kommer at de ikke skal brukes på julegaver og babyting :-)

Annonse

Så flinke dere er da! jeg begynte så fint i august, men så gikk det ett lite raid i andre ting også (som f. eks nytt kjøleskap, 2 mål ved til vintern osv)

Blir vel julegaver på neste lønning håper jeg på :) de fleste av mine skal sendes også, så her er det bare å henge i :)

JUL!!!... JULEGAVER... Begynner å skjønne at jeg må få opp dampen for å henge med i svingene her. Har tenkt på hvordan det vil bli med gaveinnkjøpene, men det har nå foreløbig bare blitt med tanken. Jeg elsker jul og alt som har med det å gjøre. Også gaveinnkjøp. Men det er nå dette med julestemningen da. Det er jo den som gjør at jeg synes det er så koselig med julegavekjøp. Kanskje jeg allikevel bør være like fornuftige som dere og sette igang. Har jo bekkeløsning som ikke blir bedre, så...

Apropos jul: I år gleder jeg meg SINNSYKT! Være hjemme med familie, min eldste datter, min kommende datter og mannen min som for en gang skyld har fri hele julen :-) Jippi!

Dere er kjempeflinke. Har vurdert å begynne med handelen selv, men det føles litt rart nå i september... Burde absolutt ha gjort det, for dersom bekkenløsningen blir verre så kommer jeg meg nok ikke ut av huset...

MEN jeg har faktisk begynt å lage julekort :) Tenkte å lage alle selv i år. Det er så mye fint å få kjøpt i hobby- og scrappeforretninger nå for å lage kort.

Det skal jeg kose meg med fremover tenkte jeg :)

Jeg var å handla julegaver i forgårs:) Fikk gjort unna en hel del, og det føles så bra!

Har eksamen i november og desember. Har 2 uker ferie før termin, og de skal brukes til julebakst, husvask og sånne ting. Så da er det greit å være ferdig:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...