Freyja Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Jeg er ei jente på 25 (26 imorgen thihi) som for tiden bor i Strømmen, skal flytte til Fjerdingby om ca 1 mnd. Gleder meg masse, blir den første leiligheten jeg og mannen min kjøper sammen, JUHU! Bor nå i en kjeller leilighet som jeg leier av min søster. Hun har 2 barn så det er skikkelig koselig.... Går for tiden arbeidsledig og kjeder meg egentlig ganske mye!! Har ikke kommet meg på ett bim treff enda, men så at det er ett snart så jeg får vel prøve å komme meg på det..
Gjest Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 er 31 år og bor i Lillestrøm. Vi har nytt hus der, så vi blir boende. Siden jeg går på privarte kontroller på Ahus, aner jeg ikke hvor jeg skal på sånne helseting når den lille er født.. Jobber fullt, og går på BI i tillegg, så det har bulket med BIM treffene hittil.. Men vi kan jo bare invitere folk med to alternative dager, så kanskje flere får det til? DAgtid er uaktuellt, en helgedag hadde vært ypperlig
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Hei! Jeg flyttet til Nannestad i juli, og kjenner ikke noen her. Derfor har jeg prøvd å få i gang et treff med alle Romerikingene. Foreløpig ser det ut som det bir treff på en pizzasjappe på Lillestrøm torv (husker ikke navnet nå), den 19. oktober kl. 18.30. Det ligger et innlegg på februarklubben som heter "Noen som vil være med på et Romerikstreff?" Du kan jo gå inn der og se. Har jo ingenting å si hvilken terminklubb du hører til... Selv er jeg 26 år, og vi venter vår første 13.02.07.
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Gratulerer med dagen, forresten, HI!!
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Hei jenter. Jeg bor også i Lillestrøm, er 29 år og gift. Er sykemeldt, og blir nok det resten av tiden, så har nok av tid. Har ei på snart 2.5 år som er i barnehagen
rødhette* Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Gratulerer med dagen! Jeg bor i Sørum kommune... nært nok? Er sykemeldt, og fått beskjed om at jeg blir værende sykemeldt ut svangerskapet....
Gjest Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 ja, GRATTIS MED DAGEN! men når har skedsmoingene termin? og skal alle føde på Ahus? Hvor går dere på kontroller hen?
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Jeg skal føde på Ringerike, og går til jordmor på Nannestad helsestasjon. Har fastlege i Oslo...
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Gratulerer med dagen ja! Er fra fetsund jeg da,så det er jo ikke så langt unna. Skal også føde på Ahus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå