Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Er alene hver formiddag. Om ettermiddagen sitter sambo oppe i 2 etg og jeg ser han nesten ikke. Har så elendig form at jeg kommer meg ikke ut for å treffe noen heller. Blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!!!! Noen flere?
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Jepp... Ikke mye fart i meg, gitt. Jeg er hjemme alene på dagen. Blir mest til at jeg leser bøker og bim´er. Men heldigvis er samboeren min hjemme de fleste kvelder. Blir endel tv-titting på oss da. Skulle ønske jeg orket å være mer sosial!
2barns mor Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Hvorfor sitter han oppe i 2 etg da?? kan han ikke gjøre det han gjør der oppe nede, slik at du iallefall får sett han??
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Det samme har jeg lurt på. Jævla egoist. Jeg blir så forbanna!! MANNFOLK!!!!
MammaUlv Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Har det også sånn...Jobber ikke pga bekkenløsning, får sjelden besøk, og alle andre jobber jo, klarer ikke gå noe sted på besøk til andre heller, har store problemer med å få føttene til å fungere nok til å gå rundt i huset. Mannen jobber fra 14.00 til midnatt ca hver dag, og de gangene han er hjemme sitter han enten med dataen eller foran teven.. Jeg blir rastløs og "sutrete" for jeg vil ha "kvalitetstid" sammen med han, men skjønner jo at han også har lyst til å se tv og drive med data når han endelig har litt fri også.... Blir gal av å ikke ha noen å omgåes og snakke med i løpet av hele dagen..snakker med bikkja mer og mer nå..men der er det jo litt lite svar å få..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Kanskje vi skal søke etter en støttekontakt??? Hehe....
MammaUlv Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 hehe..ja..behovet er virkelig tilstede!! Ender vel med at man blir mannevond av isolasjonen! " kvinne på 26 år, med stor mage og gangvasker søker sosialiseringsvenn med bil og hundetekke"
Gjest Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 hehe:-) Støttekontakt ja..hadde vært noe:-) Føler meg også ganske usosial for tia..orker stortsett bare gjøre nødvendig husarbeid og tusle rundt i huset, mest fordi jeg er rastløs og samboer er på jobb... Men takler ikke å sitte hjemme hver dag så når jeg kjeder vettet av meg så kjører jeg meg en tur mens jeg hører på høy musikk ! pleier og hjelpe...er såååå utolmodig nå , vil føde!
MammaUlv Skrevet 28. september 2006 #9 Skrevet 28. september 2006 Har ikke lappen jeg, og samboern har uansett bilen hver dag på jobb..så jeg går her inne i dette huset og stanger hver dag...Og bor i tillegg på verdens mest øde sted, laaaangt fra butikker.. Men i mårra flytter vi faktisk..så da blir det vel mulighet for en cafe-tur om ikke annet! Men støttekontakt hadde vært noe da..ikke noen som hadde visst at "vennen" min var kjøpt og betalt! hihi!
Grigri m/3 gutter Skrevet 28. september 2006 #10 Skrevet 28. september 2006 Støttekontakt og støttehjul! Er også mye alene, også når samboer er hjemme, vi har hver vår pc, og ser stort sett ikke samme programmer på tv, så det er ikke nok tid sammen føler jeg. Han klager over at jeg ikke vil være med til kompisene og familien hans, mens jeg klager over at vi ikke finner på noe sammen...sukk. Har flere husdyr som jeg leker og prater med, og internett så klart, men det er ofte kjedelig når jeg har lest alle faste sider og ikke har mer inspirasjon. Kvier meg for å gå ut for jeg må gå opp 4 høye etasjer for å komme tilbake igjen. Og dette har jeg 2 mnd igjen av!
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 28. september 2006 #11 Skrevet 28. september 2006 Hei... Er også hjemme alene hele dagen, ofte jobber samboer overtid også. Da er han ikke hjemme før halv 10 på kvelden, og da legger han seg ikke lenge etterpå. Skal jo opp halv 6 igjen på jobb... Blir ganske rar i hodet av og bare gå hjemme alene, og ikke ha noen å prate med. Men synes tross alt det er bedre at han jobber så mye nå, så blir han mere hjemme når babyen kommer!! Men kjedelig er det nå ja.. Laaange dager!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #12 Skrevet 28. september 2006 æsj jeg har det også slik. han jobber fra 10 til 18 og jeg er sykemelldt. Han kommer ikke hjem før kl 19 men da skal han direkte på fotballtrening. (driver å trener et lag) og det er 4 ganger i uka. Når han kommer hejm er klokka nesten 22 23 og da er det direkte på datan like usual! æsj får bare lyst å fike til han.
-Helen- Skrevet 29. september 2006 #13 Skrevet 29. september 2006 jeg er også mye alene og sover alene. typen er borte på jobb i ukedagene, og hjemme i helgene. og jeg er ikke så "gøy" lenger nå i forhold til vennene mine...føler når de kommer på besøk er det en slags plikt. og det er ikke noe koselig i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå