Gå til innhold

må på do heeeele tiden! BOMMELOM!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

den siste uken har jeg måttet løpe på do hvertfall 10 ganger for dagen, noen ganger føles det bare som jeg må presse, men ingenting kommer, men som oftest kommer det pittelitt hver gang...

hva er dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt er du på vei? Jeg er i uke 38, og har det på samme måten.. Er ikke løs i magen, men må hele tiden, selv om det ikke kommer noe, som du sier.. Har MASSE murringer og kynnere, men det blir jo aldri til noe,grrrrrr

Skrevet

38+6 i dag. heller ikke løs avføring...

jeg også masse murringer og kynnere som ikke blir til noe mer... var til lege for 2 dgr siden, da trodde han fødselen snart var i gang, MEN....

hva skal vi gjør efor å få fortgang i dette??? drittlei...

Skrevet

signerer på drittlei, spesielt siden det er så mye symptomer hele tiden, som aldri blir til noe. Blir jo helt tussete av å gå rundt å "føle på" hver eneste ting på kroppen... Den fordømte slimproppen min sitter enda, hadde nå vært oppløftende om den kunne ramle ut..

Har bedt mannen min spise rå egg og østers til helgen, for da skal han til pers, jeg driter i om han har lyst eller ei, sex SKAL han ha!! Jeg her selvsagt så bekkenløsning at jeg ikke kan bevege meg stort, men det får han finne en løsning på, jeg skal ha prostaglandinene hans!! Hva trenger ham dem til,liksom...

Jeg gikk 15 dager over sist, gjør det IKKE igjen!

Skrevet

hahaha! kjenner meg sånn igjen... prøver å lure meg til litt sex jeg også, men han er lite villig for tiden...

Skrevet

hihi, men de er jo som regel lett å lure da... du får prøve å antaste ham på morgenkvisten før han har våknet helt, da klarer som regel ikke min å motstå... Kan jo skjønne at han ikke finner det "berget" mellom oss det mest sexy for tiden, han inninher spretter jo rundt som en villmann bare jeg beveger meg litt... Ikke har jeg fått "fikset" meg i de nedre gemakker på en stund heller, så jeg føler meg ikke akkurat på det fresheste jeg heller... Hihi, skikkelig delikat..

Skrevet

Jeg har også dette problemet!!!!

Tørker meg så mye at jeg ender opp med å blø hver dag. VONDT!!!!!

Skrevet

hehehe må le litt av prinsivente da for først leser jeg det hu skriver om at sex SKAL han ha enten han vil eller ikke- og så leser jeg nicket og siden jeg akkurat har lest ordet sex så er nok hjernen litt ensporet for det jeg leser som nick er penisivente og ikke prinsivente=) hoho!

der har vi meg og min humør da--

Skrevet

hahahahah!!! akkurat nå er jeg både fødedesperat og egentlig ganske lysten på min kjære som har jobbet helg og kveldsvakt en uke, så det hadde jo vært et passende nick:)

fabelaktig humør, skrattler her jeg sitter...fnis,fnis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...