Gå til innhold

Hvordan sover deres babyer?

Anbefalte innlegg

Hei! Gutten vår er drøyt 8,5 måned nå, og vi har nettopp flytta ham inn på eget rom. Han er en av de som ikke sover lengre i strekk på natta av fast føde, heller tvert i mot. Faktisk er han nå tilbake til at normalen er å vekke meg ca annenhver time hele natta igjennom for å få pupp. (Spiser en del fast føde i løpet av dagen, men er fortsatt mest glad i pupp).

Selv om han kan overraske. For et par-tre uker siden sov han fra vi la ham (i åttetida) til klokka to før han vekka meg første gang, da skjønte jeg ingen ting, måtte se på klokka en gang til :-) Og i natt var han våken ti og elleve på kvelden og fikk pupp, men så sov han til kvart på tre før han vekka meg, og så helt til halv seks.

Så jeg håper det går seg til nå snart.

Selv om det går greit, hadde det vært utrolig deilig å få sove gjennom ei hel natt. Og vi må nesten få trappa ned på dette før jeg begynner å jobbe igjen, for slik det er nå er jeg ganske avhengig av å få duppa sammen med knøttet på dagtid av og til.

Har deres begynt å sove gjennom natta enda?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6486147-hvordan-sover-deres-babyer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Vet nesten ikke om jeg tør å svare på denne, men jeg må jo få skryte litt av gullet vårt!

Han legger seg rundt 2030, våkner rundt 0700 fordi han som regel har mistet sutten, får den og sover videre til rundt 0900-0930. Pleier å spise frokost rundt 0945-1000. Og sånn har det vært siden han var 4-5 uker!

Han spiser grøt/velling, brødskive, middagsglass/evt. det vi har til middag hvis det ikke er for mye krydder i det, yoghurt, banan, egentlig ganske mye forskjellig når jeg tenker etter.....! Han smaker på det meste vi spiser. Han har fått Nan siden fødselen. Som sagt; akkurat en sånn unge jeg bestilte !!!!! ;)

He he, nei du må jo ikke være redd for å svare, bare kos med litt babyskryt :-)

Har begynt å løsne det med fast føde nå, men hjelper ikke så mye på nattesøvnen enda. Men jeg trøster meg med at når han blir tenåring må vi vel sikkert dra ham ut av senga på morgenen :-)

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...