Yo&La+spire Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Har idag og igår kjent det eg ikke kan tro er annet enn beibien min som sparker litt:) Kjentes ut som noen som dunka lett med en liten finger (fot?) nederst på magen....eller nesten som skikkelig leamus. Mellom 3 og 5 ganger. Eg trykka lett tilbake, men da var det stopp.....Kommer litt på kvelden, når eg har satt meg ned for å slappe av. Så deilig å kjenne noe!! Er i uke 17 og førstegangs, så eg hadde frykta eg måtte vente lenger, men det er ikke tvil! (syns eg har kjent ting en ukes tid, men da var eg i tvil, kunne vere luft...) Håper eg får kjenne litt hver dag framover nå, så går ikke tida fram til UL om 2 uker så seint..... Og så var eg ute og kjøpte meg genser idag, og var skikkelig glad da eg fant en som framhevet (!) magen veldig fint:) (Selv om eg holdt på å svime av i prøverommet....huff, denne varmen!) Har ikke så stor mage enda, men med denne genseren tror eg folk nesten kan se at eg er gravid selv om de ikke vet om det fra før..... Åh, eg er så lykkelig!!!! Akkurat nå er det bare deilig å vere gravid! Det hjelper virkelig mot kvalme, trøtthet og svimmelhet når en opplever slike ting:) Håper det er flere som har det som meg der ute.....
En liten mamma Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Så koselig innlegg! Gratulerer med de første sparkene, det er en fantastisk følelse! Og det blir enda flottere etterhvert som du kjenner mer og mer bevegelse! Lykke til videre i svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå