Gå til innhold

Pleier å være sanndrømt så nå går det i forberedelser! ;)

Anbefalte innlegg

Drømte så virkelig i natt. At jeg fødte i uke 36. Tror aldri jeg har hatt en sånn virkelighetsfølelse etter en drøm. Så da jeg våknet vekket jeg samboer med: Vi må sette sammen kommoden! vi må vaske klærne! Vi må få opp vugga! Vi må, vi må!... ;) Herregud, jeg kommer til å føde om en mnd! Hehe. Samboer var snill og tålmodig og kommoden er montert, vugga på plass og jeg vasker søte små baby klær.... Og tenker på alt vi ikke har fått kjøpt inn enda! gulp! ;) Må le av meg selv...

Fortsetter under...

jeg har heldighvis ikke drømt sånn hehe men samboeren min vekket meg en natt og sa at nå må du våkne vi må på sykehuset.. jeg spurte hvorfor og da sa han jo babyen kommer... hehe han snakket i søvne til meg fikk en god latter da ja hehe

Leeer.... Mennene våre har også mange tanker som surrer i hodet og blir til drømmer ja... :) Samboeren min prater også mye i søvne. Ingen babyprat ennå, men hvis jeg gjør noe brått eller hver gang jeg står opp på natta for å tisse våkner han og bryter ut: "hvor skal du??!" Tisse kjære... Da sukker han lettet og legger seg ned igjen. Hehe.

Annonse

Ja bi spennanesn å se katti disse babisan kjæm... Sambo har bynnt å mas om æ har pakka bæggen... det gjor han sist også og æ sa næsj det e lææænge igjen skal gjør det snart.. så kom frøkna da 1 mnd før termin... å der sprang æ å pakka bæggen med vannet silanesn... hærlie greier... så trur nu æ skal pakk den om ikke så vældi længe, bærre førr å ha det gjort...

hehe... det er gådt da... får håpe ikke jeg er sanndrømt for da blir jeg redd...

drømte for litt siden at jeg fødte alene og ungen var grim... (han hadde tykk bollesveis, store blå øyne, hår under armene og en stor manke på brystkassa og det var farge klovne orange/rød...) men vannet gikk ikke så jeg dro til sykehuset for å sjekke ut hvorfor og det var fordi jeg hadde en til oppi dær... våkna da...

det verste med drømmen var at jeg ikke hadde fått vogna på plass... haha

Er litt sanndrømt jeg også, men har ikke drømt om tidlig fødsel -har bare en veldig følelse av at jeg kommer til å føde før termin. Tror jeg skal pakke bagen her også snart, så alt er klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...