Gå til innhold

Skravletråd for hele gjengen som ikke har noe bedre å gjøre :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

trine 2-pp

man har jo somregel ikke pliktesex etter 2 mndr prøving dah!

d blir sikkert litt anderledes dersom du går inn i 18 mnd!

en kaaan bli litt lei vill jg tro....

:P

Jeg har også fått katt, hatt den i ett år, men ikke gravid :-) Har nok ikke med det å gjøre nei. Vi som sliter er jo veldig lei av at familie og venner ute i verden (den virkelige *ler*) hele tiden sier at bare slapp av så skjer det nok, for det er sårende for oss å høre, så da den artikkelen kom om at der var gjort en vitenskapelig studie på dette som avlivet myten ble det jo masse glede blandt de ufrivillige barnløse ja :-) Og der stod at stress heller ikke minsker fertiliteten (man får jo mange barn i krig og nød) med mindre det er en type stress som gjør en syk og gjør at man ikke får el, men da er man temmelig utkjørt og nok sykemeldt ja. Så gode nyheter var det, så hver gang noen i familien avfeier meg med at jeg bare skal slutte å tenke på det så skjer det så smeller jeg i bordet med den undersøkelsen :-) Nå sier de ikke det lengre, men har heller lært seg til å lytte og å støtte oss.

Den katten vår er foresten verdens mest bortskjemte, har jo blitt "babyen" vår :-)

Kan jeg spørre om noe ang det å prøve lenge, kirsty? Jeg har jo skjønt at det IKKE er kult å bli spurt om "jaaaa, blir det noen baby på dere snart da" til par som ser ut til å være i "den" fasen (har ei jeg jobba med som mistet mensen da hun sluttet på pillen, og likevl prøvde annenhver dag i ett år før hun fant ut hva som var galt så jeg har skjønt litt av hvor såre sånne spørsmål kan være), men er det da nesten verre at det ikke blir snakket om i det hele tatt?

Håper ikke du tar spm ille opp - du står helt fritt til ikke å svare altså..

Huff.. Ja, jeg kan ikke akkurat si jeg vet hvordan det er.. Men jeg kan kanskje prøve og tenke meg hvordan du har det.. Og det er ikke lett når alle maser og gir råd i alle retninger.. Det er noe med at folk må lære seg og lytte\støtt istedenfor å plumpe ut med alle mulige dumme kommentarer..

Hehe.. Ja, kattene mine er også litt bortskjemte.. Men de jager mus som bare det, så da er jeg fornøyd :D

Annonse

Tar det ikke ille opp nei :-) Jeg synes det er greit at folk spør og sånn, på en ordentelig måte. Det som vi ikke liker er at da de som spør får svaret at vi strever med det, så blir de med en gang avfeiende og sier ting som "ikke tenk på det", "dere er jo enda unge", "jeg kjenner noen som adopterte og etterpå ble hun gravid" og lista er lang. Det føles som om vi blir avfeid, at vi ikke blir tatt seriøst... av våre venner trenger vi noen som lytter når vi trenger å snakke litt, som har en skulder vi kan gråte på av og til, men stort sett så er det ikke noe jeg har behov for å snakke om hele tiden da. Så lenge de er klar over problemet er vi som vanlig liksom. Vil anbefale å se denne videosnutten jeg, da får man litt innsikt i situasjonen. Husk bare at man er veldig sårbar. Men ikke vær redd for å spørre om ting, det har ihvertfall ikke jeg noe imot.

Her er linken: http://www.vocalicious.com/empty_arms/empty_arms_mod.html

Du vet du kan komme til utredning etter et år? Vi kom til utredning etter halvannet år, tror jeg det var. Da jeg skulle begynne å levere de temperaturskjemaene ble jeg gravid. he he Slappa av sikkert! Ønsker deg masse lykke til. :0)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...