Gå til innhold

Skravletråd for hele gjengen som ikke har noe bedre å gjøre :D

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!! Jeg er så dritlei av å vente på denna tanta.. Enda jeg egentlig skal ha den på lørdag... Og jeg har ikke akkurat lyst til å få hu da, siden jeg skal på ridestevne... :( Men men... Får vel ikke gjort så mye for å få fortgang på disse sakene heller.. Enkelte "ekle" ting som sier meg at jeg ikke får mensen på noen dager..

Fortsetter under...

hehe, melder meg på. venter mensen til helga jeg og.

Men jeg føler meg ikke egentlig spesielt gravid da. eller premenstruell.

Og det er det rareste.

Jeg pleier å bli seriøst PMS.

jaja.

Har vel ødelagt hele systemet. bare tenke "baby" så er det gjort..

da kan du vente på tanta til du blir blå, og når du endelig begynner å håpe, så kommera..

Jeg har ikke hatt noe PMS jeg heller, og gubben bemerker det stadig vekk.. Så noe rart må det jo være.... For jeg også har ett forstadie med seriøs PMS:.. Hehe, ja det er farlig og tenke baby.. I går var jeg på visitt hos min beste venninne.. Hun fødte for snart to uker siden en helt vidunderlig flott jente.. Det er den søteste jenta jeg noen gang har sett.. ;) Og det gjorde ikke akkurat ting bedre.... Hehe..

Hei, hei, her er jeg!

Tanta kommer, i alle fall til meg. Testet 4 dager før ikm, og igjen i dag (fikk nemlig nytt sett med billige-tester, strips denne gangen, siden det var sså mye billigere) - måtte jo prøve disse testene også *fnis* Negative begge to, så jeg "slapper" av. IKM den 30. tror jeg. I alle fall hvis denne syklusen er lik forrige. Fikk forresten nesten sjokk da jeg brukte denne stripsgravitesten. Hadde ikke lest bruksanvisningen skikkelig så jeg trodde jeg fikk opp to streker. Men det var bare kontrollstrek + en strek rett ovenfor "max-merket" som jeg ikke vet hva betyr, men det betyr IKKE gravid i alle fall, hehe. Kan tro jeg var kjapp på labben for å finne bruksanvisningen igjen!!

Ja, da er det bare klart for jobbehelg og tantehelg. Like greit å ha all "dritten" på en gang ;o)

hahahaha, nå måtte jeg smile og le "like greit å ha all "dritten" på en gang" er så enig! jobb av deg all frustrasjonen og gjør deg klar for en ny spennende prøveperiode!!

herligheten, en kan bli smågal av sånt!

Har blitt kjent med ei her på BIM som bor i nærheten, og hun har termin til jul. Gjett om jeg er litt misunnelig da..

Men samtidig vet jeg søren ikke hva jeg skal gjøre den dagen jeg gjør en positiv test.. trur jeg kommer til å få panikk!

Foreløpig handler det lissom bare om å klare det. Konsekvensene tar vi etterpå *le*

Hehe.. Skulle egentlig hatt jobbehelg til helga jeg også, men siden jeg har ferie så slapp jeg det gitt :D

Tipper du fant frem igjen den bruksanvisninga ganske fort ja.. Det hadde jeg iallfall gjort.. Jeg mista CB digital dingsen i gulvet på badet i dag så den datt fra hverandre.. så da kan jeg vel egentlig bare kaste den.. Hehe.. Drev og rydda litt i en del skap.. Haff.. Jeg er såååååå rastløs, enda jeg har 3 timer på hesteryggen idag.. Samboern er _litt_ oppgitt over meg for å si det mildt... Ikke er det noe moro på tv`n i dag heller.. :s

Annonse

Heh... Jeg tror jeg kommer til å svime av den dagen jeg får en positiv test.. Gubben er ekstremt vanskelig å få tak i på jobb, dårlig dekning der inne, så jeg kommer jo til å gå på veggen før han får vite noe.. Hehehe.. Nei, konsekvensen tar man etterpå VinterSol, helt enig med du..

Konsekvensene ja! Husker da vi ble enige om å prøve på nr 1. Prøving er fint, tenkte gubben; det er jo bare gøy (spes siden jeg ble litt ekstra ivrig da, hehe). Så nærmet ikm seg. Jeg klagde på vondt i magen. Snakket med venninne som sa at det kunne være et tegn. Sporenstreks til apoteket dagen etterpå (fridag). Positiv test!! Ringte gubben, og hans kommentar var "jeg visste du kom til å teste i dag" - i et tonefall som avslørte voksende angst. Hva nå, liksom? Hehe. Men det har jo gått utrolig bra. Selv om han måtte tørke spy i noen mnd og gjøre alt husarbeid inkl å lage mat til alle døgnets tider. Så fikk vi ei nydelig jente som har sovet godt fra dag èn, grått så og si ingenting og som er blid som dagen er lang. Så "konsekvensene" er bare kos det også :o)

Jegventer på at tempen skal stige jeg da... gidder ikke mere sex, tror vi gir oss. El var eten idag eller igår, og hadde sex i forgårs, det får holde.

Endelig snart fredag, fri fra jobb neste uke, da skal det bimmes på fulltid :-)

Er masse moro på TV da, er jo sos barnehjelpen, det er gøy! Og så tufte da, men vet ikke om jeg synhes det blir interessant denne sesongen med samme laget bortsett fra 5 nye, hadde vært mere moro med nytt lag...

Dessuten (positiv konsekvens) - jeg har alltid vært et pmstryne. Veeeeldige bølgedaler som kommer brått på. I svangerskapet var jeg konstant blid!!! Ja, unntatt da jeg spydde for 13. gang på en dag, da gråt jeg jo litt. Men da det gav seg var jeg solstråle! Det er ikke verst :oD

Hehehe.. Ja, de hadde vært moro med nytt lag.. Men hvis det er Tufte i dag så er kvelden reddet.. hihi.. Vi hadde sex i går kveld, men det var ikke noe godt egentlig.. Fikk utrolig vondt helt øverst i skjeden.. Aner ikke hvorfor..:s

hahaha, jeg kjenner meg igjen i det du sier yaddaline, fordi mannen min er også litt sånn at nå er det mest kos, og jeg blir jo litt ivrig kan du si.. i tillegg til at libidoen jo ikke akkurat blir dårligere av å slutte på p-hormoner! Men han er nok litt redd. akkurat som om han ikke vil være med på det her, men litt sånn "jaja, du vet vel best..." -samtidig som han opptil flere ganger om dagen tar opp tema som barneoppdragelse, barnevogner og sender meg morsomme filmer på epost på dagtid med små barn i hovedrollen.

nei.. disse gutta er ikke helt til å forstå seg på. Jeg bare satser på at det er høyere makter eller en skjebne eller noe som gir oss spire om vi fortjener det..

Annonse

er det tufte i dag også? Jeg venter i spenning på "Ørnen" på nrk1. Fulgte med på det forrige sesong, og gubben var ivrig denne gangen også. Så da blir jeg jo hektet. Men det er enda to timer til. Får dib'e litt siden jeg er hjemme alene. Haugen med nyvasket tøy som skal brettes frister dessverre ikke, hehe...

-Ja ikke sant man kan bli lei av sex som føles som en plikt?! Orker nesten ikke sex utenom el. Blir så mye press ang det ellers så..

Ser du Kirsty har vært her lenge. Håper virkelig du kommer deg over til første trimester før jul. Slitsomt å vente sånn på at det skal klaffe.

Ja satser på å være gravid innen jul Lone, ellers blir det ass. befruktning for da har jeg venta lenge nok ja :-) Dette er første gang jeg ikke gidder å ha sex på selve el dagen. Er jo ikke vits. Folk blir jo gravide ved å ha sex 4 dager før el til og med, så jeg tror at blir det klaff så har det noe med syklusen å gjøre, formen på begge to, at alt var på plass, ikke det at man traff el på minuttet liksom. Så jeg slaår meg til ro med at vi hadde sex på tirsdag jeg. Så fr vi heller komme sterkere igjen neste syklus, kjekt med en pause innimellom.

Pliktsex kjenner jeg til. Det er når man ikke er akkurat sikker på når EL er, allerede har pult hver dag i ei uke og bare MÅ gjøre det et par kvelder til for å føle seg litt mer sikker. Inspirasjonen til nytelse er på bånn, inspirasjonen til å bli smelt på tjukka og å bli ferdig er det eneste som driver en... Hehe.

tror vel det er sunt med pause ja?

Tenker lissom at blir det for mye plikt over det, så klaffer det heller ikke.

En sier jo at dersom en slapper helt av og tenker på andre ting er det større sjangs for at det går.

Jeg vet ikke om det stemmer, men iallefall er det det en del "kloke koner" har sagt til meg...

Jeg og sambo har som jeg har skrevet tidligere sex når vi vil og ønsker det, og hvor (....) vi vil... Hihi.. Jeg prøver og slappe av så mye som mulig og tenke minst mulig på det.. Denne måneden har jeg hatt ekstremt lite tid til å tenke på det.. Spes fordi jeg har vært opptatt med kurs og nå denna uka med hesten.. Lørdag er det langdistanseritt, så da er det full fres.. :D

hahaha, her hjemme har det vært hæla i taket hele siste uka. jøjje meg. så i grunnen er det godt med en dag der vi bare sitter på hvert vårt kontor og jobber/sitter på BiM for min del, og heller bare gir en klem i forbifarten.

Men moro har det vært.

Hehe.. sånn er det her også.. sitter med hver vår pc og knoter.. Jeg burde begynne med det kursopplegget, men gidder ikke i dag altså..

Hender han sveiper bortom meg og gir meg en suss.. ;)

Samboern har bedt meg med på kino og bowling i morgen kveld :D

Det skal bli såååå koselig :D

Nei det å slappe av og ikke tenke på det hjelper ikke, det er faktsik vitenskapelig bevist. Hadde det vært tilfelle hadde ingen her inne blitt grvide, og prøverør hadde aldri funket. Så det er en myte :-) Vi sliter fordi jeg har insulin resistanse og mannen litt unormal sæd :-) Men han er ikke ferdig med kuren, så er ikke den mest fruktbare syklusen dette her da, men er jo ikke umulig så derfor prøver vi, og tirsdag var jo dagen før el det er den mest fruktbare dagen :-)

krysser fingrene for deg jeg, Kirsty!!

Mirakler og små undere skjer hver dag vet du! :)

Det stemmer ikke dette med å slappe av altså? ja, nei, for jeg har lurt litt på det når det gjelder det å sitte her inne.. en blir jo litt smårar, lissom..

Jeg husker nemlig en av mine svigerinner som ble gravid så fort de hadde fått seg katt, og alle sa "ja, selvfølgelig, det er jo pga katten!"

hehe

Men det er jo mye kjerrigråd ute og går da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...