Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Plutselig idag ble jeg så redd for hvordan livet eter fødselen ville bli.. Har ikke gruet meg til fødselen heller før, og nå gruer jeg plutselig litt til den også.. Er 4 dager på overtid, så dette ville jeg gjerne sluppet å tenke på når jeg har kommet så langt.. Tenk hvis jeg ikke blir noen god mamma, hvis jeg ikke klarer det liksom.. Sånn tenker jeg... Er liksom plutselig blitt redd for det som skal skje nå. Redd for at jeg skal bli deprimert og ikke takle det.. Håper dette bare er "sunt"... For nå har jeg gleda meg til dette i hele mitt liv, å være gravid og få min egen baby.. Hormonene er jo helt i ubalanse om dagen, vært spes nå på slutten av sv.skapet, dessuten er jeg drittlei å gå på overtid... Sukk... Føler meg litt liten og redd jeg plutselig...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Slapp godt av, dette er vanlig. Kjenner meg igjen fra sist gang da jeg gikk 10 dager over, det var min første. Skal si tanker og følelser gikk over seg de dagene over termin. Tror det er ganske så vanlig med slike tanker når en er sliten og trøtt, og skuffa over at fødselen ikke ser ut til å starte. Men når jenta mi endelig kom, ja da var alle slike ekle tanker ute også. Lykke til, snart er det din tur!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Å takk for svar kjære du Er litt letta nå.. Er jo ganske skummelt dette! Tror egentlig ikke jeg er den eneste med sånne paranoide tanker heller... Og takk, ja, jeg håper det snart er min tur... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå