Gå til innhold

simsala........!!!


dollypopp *tvillinggravid*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, nå har jeg hatt en merkelig dag kan dere tro. Ble skikkelig redd på legevakta, han kjente litt på magen min og sendte meg til gyn på ullevål pga mulig exu. Jeg var livredd hele veien dit, og måtte vente ganske lenge før jeg kom inn.

 

Men, så kom jeg inn til en superhyggelig lege som sjekket meg med innvendig ul og greier, og alt stod bra til :)

 

Så nå har jeg fått med meg verdens vakreste bilde av en ca 3mm lita reke hjem =) Følte meg plutselig som verden stolteste mor der jeg lå!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooohhh så bra. Så fint at alt var bra med reka. Nå kommer h*n til og hete det resten av svangerskapet, tipper jeg. Not. Veldig glad på dine vegne. Vet de hva som kan ha gitt blødninger og vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet fortsatt ikke hvorfor jeg har vondt, men han sa det ikke var farlig så da stoler jeg på det. Fikk ikke spurt så mye for jeg ble litt målløs. Blødningene var et blodkar regna han med, for han fant ikke noe skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det var hyggelig å høre! :D

Vet du: min søster hadde også smerter i sitt første svangerskap, hun trodde hun hadde XU! Men det var en helt frisk og rask gutt...

 

Lykke til videre! Og gratulerer som mamme til en nydelig liten "reke" ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei Simsala :)

 

Vi savnet deg på Egon i dag, men jeg skjønner jo nå hvorfor du ikke kom. Så utrolig deilig å høre at alt er bra med dere begge to, ble litt redd da jeg så første innlegget ditt, men ingenting er jo bedre enn det!

Håper å se deg på neste treff, vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prekæs neste gang:) Da håper jeg virkelig jeg får kommet meg dit, jeg har sneket meg unna altfor mye.

 

Godt å høre at jeg var savnet da.. hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...