gutt07 & jente09 Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 eggløsningen på noen måte? Jeg tar siste pergo pille i morgen, og venter da EL etter det... Men, skal på fest på lørdag... Vil ikke ødelegge denne sjansen og lurer på om det er skadelig med alkohol?? Noen som aner?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Om dette strides de lærde... I og med at legene ikke har funnet ut om og hvor skadelig alkohol er under EL/befruktningen anbefales totalt avhold i prøvetiden, men selv prøver jeg å leve normalt og nyter alkohol til det er en spire i magen. Men jeg drikker meg ikke full fra EL til IKM.
9nah Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 jeg har lest flere steder at dersom man drikker mer enn 5 alkoholenheter i uken reduserer man sjansen til å bli gravid med opptil 40%... neimen om jeg vet om det er sant. sliter selv jeg, for det har vært fryktelig mange fester/bursdager etc i det siste..begrenset hvor mange ganger man kan ta bilen uten at folk begynner å lure eller synes du er kjedelig. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå