Gå til innhold

Vi har vært på Privar UL i dag :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh! så spennende! Så dere tydelig armer å ben? Hvor stor var den lille? Selv har jeg ca termin i slutten av april...rundt den 20. Har så lyst til å se min lille spire igjen nå for å se at alt er i orden. Skal heldigvis på 1. kontroll til torsdag....ikke så lenge til det! =)

Så heldig du er da:)... jeg har termin foreløpig 20.april, men har ikke hadd noen UL, hvordan ordner man det privat? vil gjerne se at det er noe liv der siden jeg ikke merker noe. skal jo ikke til jordmor før i uke16 og det er jo evigheter til ,der får man å bare høre hjertelyden..

Min termin er også veldig usikker så..

Lykke til videre..

Jeg fikk tips om balder klinikken og st.olavs + røde kors klinikken i Oslo. Hvis du søker på google og skriver gynokologisk ultralyd burde du få opp en del treff! Dette koster da, jeg betalte 880,- på balder klinikken, men det var absolutt verdt det!

vi var på ul i går. jeg ringte bare fastlegen og sa at vi så gjerne ville ha noen håndfaste bevis på at det var liv. da fikk jeg innvendig ul allerede dagen etter og betalte kun 50,-

hadde det kostet mer hadde det uasett vært veldig verdt pengene! helt fantastisk å se at det var bevegelse og hjertebank:)

vi er 7+2 i dag forresten:)

Vi var på Balderklinikken! Syntes de var kjempe flinke - Hadde både innvendig og utvendig ul - 3D bildene ble best på innvendig. Vi betalte 880 + 300 for bildene, men da fikk vi 1 3D bilde samt 7 2D bilder :)

Jeg hadde henvisning fra lege men fikk ikke brukt den der da det er en privat klinikk. Jeg ringte bare dit jeg og da fikk jeg time, kort ventetid. jeg var hos ei som het Anne!!

Lykke til til dere alle :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...