Gå til innhold

lioevr endrer nick til

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

åh, tusen tusen takk.

*glise glise*

Er helt i sjokk her.

Er så utrolig godt.

sorry hvis jeg gnir det inne,

men vi var på vei inn i vår 9 pp.

heldigvis slapp vi det.

sender dere alle masse masse babystøv

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Gratulerer igjen, Lindalioevr! Skjønner godt gleden din - det er helt ubeskrivelig. Da jeg fikk positiv test med førstemann måtte jeg bare hoppe og danse i stua selv om jeg var helt alene (kanskje like greit - jeg er ikke så grasiøs av meg) :o) Nyt de neste 9mndene!!

må bare takke igjen.

hadde faktisk ikke trodd at det var min tur ennå til å få gratulasjoner.

var jo overbevist om at det var mensen som kom.

for jeg har faktisk kjent det veldig godt detta.

men alle er jo forskjellige.

jeg er jo den som har verre eggløsningssmerter enn jeg har menssmerter ;)

Annonse

Så hyggelig!! Lykke til!!

Det er da ganske så motiverende å høre at noen her inne blir gravide selv om man kanskje har prøvd en stund. Gir litt ekstra push til meg ihvertfall om å ikke gi opp selv etter ett års prøving.

Gratulerer så mye!!! Kos deg med den lille i magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...