Gå til innhold

noen snille, spådamer her?? :0)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei bollefeiten...NÅ er det altså din tur! Har sett på deg flere ganger, men har ikke fått tid før:0)

Men here we go!!

Ser to barn som er dine rundt deg...den ene er ei jente, og jeg mener det andre er en sønn..

Får opp graviditet rundt sommer til neste år, eller noe før.

Når jeg ser på dere to som par får jeg ikke for meg en sånn lettvindt rosenrød vei, dessverre, men husk at det ikke trenger å stemme!! Likevel er det noe her som gjør at dette godt kan fungere..Men jeg enser at dere to kanskkje er litt ulike som personer, dere (og jeg tror spesielt han..) har svært sterke meninger, og er begge sterke personer. Likevel kan dere lykkes om dere er flinke til å snakke sammen i rolige stunder; si hvordan dere har det, og ikke minst hvordan dere VIL ha det.. Tror kanskje dere er litt usikre på hverandre. Ikke sånn ift å stole på hverandre, men hva dere egentlig vil, HVOR dere vil kanskje. Men samtidig enser jeg at om dere får dette på plass, vil forholdene ligge tilrette for et langt og godt forhold for dere to.

Vet ikke hvorvidt du mener dette stemmer, og det ble kanskje litt rotete, men det er nå hva jeg enser!! Kan jo spørre andre også?

Ønsker deg massemasse lykke til! *gooo klem*

tusen takk!!!!

håper jo selvsagt en baby føre sommeren, skulle helst hatt den i går..hihi...men men...

det med forholdet stemte skremmende...

men håper det holder livet ut vaffal, vi har ikke gitt opp enda vaffal:)

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...