Gå til innhold

Jaja....sjukemeldt jeg og...

Anbefalte innlegg

Har vært plaga med at hendene mine har hovna opp siste uka, og begynt å pitre/prikke fra fingrene og opp til skuldrene, så idag var jeg hos legen og fikk sjekka... regna med at dette bare er en ubehagelig bivirkning av å være gravid, og sa fra på jobb at jeg kom snart tilbake....

men neida, har betennelse i begge skuldrene og sjukemeldt i to uker :(

er både letta og misfornøyd må jeg ærlig innrømme... hadde håpa at jeg skulle klare å jobbe frem til perm(håper enda da) men er litt redd dette er begynnelsen på slutten... samtidig er jeg så sliten enkelte dager at jeg bare sitter å griner hjemme...

jaja :) to uker er jo ikke all verden, og helt ærlig, tror jeg nok jeg trenger å få slappa av litt :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6485345-jajasjukemeldt-jeg-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja ikke sant? håper virkelig det :) krysser fingre for begge deler ja!

jeg jobber som ped leder på småbarnsavd, bhg :)

Var ferdig utdannet i juni, så er så fersk som man kan bli :) ikke helt klar til å gå hjemme da nei :)

Annonse

ja det hadde jeg og!! fikk jo helt spader! tør ikke logge av jeg nå .=)

nam nam.... uansett hva folk sier de baker, så får ejg lyst på kanelboller....kjenner jeg får vann i munnen her jeg sitter....

*tusler på kjøkkenet og ser om jeg har det jeg trenger*

Uff, skjønner det ikke er noe artig å blir sykemeldt når du trives så godt og er forholdsvis ny i jobben!

Men da får du bare bruke de to ukene til å slappe av og bli frisk slik at du kan komme opplagt og i form tilbake på jobb! : )

God bedring

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...