Gå til innhold

ang. permisjonspenger.. samme som skravle i sted...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye får dere som får utbetalt permisjonspenger... jeg syns jeg får så lite.. knappe 12000 + barnebidragene da..

blir sum ca litt over 14000 utbetalt i mnd.. syns det er lite jeg!! Litt kjipt med 80% dekning da ja.. men, det er jo verdt det så..

Hva får dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får 20.000.- men hver mnd er det tomt....

Skrevet

Hvor kjapt fikk dere svar, fra dere sendte inn papirene? Jeg var litt treig og sendte de først i forrige uke, lurer på hvor lang tid det tar før jeg hører noe...

Skrevet

Jeg fikk ikke svar fra trygdekontoret i det hele tatt, men penger har jeg fått. Litt over 11000, og nei, det er ikke stort å skryte av. Hvor mye blir det i barnetrygd da??

Skrevet

Har ikke fått tilbakemelding fra trygdekontoret / jobben enda, men brutto utregnet utgjør 80 % kr 24.900,-. Så sikkert rundt Dumt spørsmål, men hvor mye får vi egentlig i barnetrygd?

Fikk forresten en så koselig melding i dag fra sjefen; de synes jeg har stått på så mye i det siste at de mente det var på tide med en lønnsøkning.. og det tre uker før jeg går ut i permisjon;-) Godt å føle at man blir satt pris på.,...;-)

Skrevet

skulle vel stå "sikkert rundt kr 17000 netto..

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...