løven78 Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Hei. Jeg har hørt så mye positivt om de som har tatt 3D ultralyd på Nøtterøy klinikken. Har denne uken forsøkt 3 ganger på 3 ulike dager og tipdspunkt å komme gjennom på 33047583, men det er ingen svar å få. Heller ingen tlf svarer. Hvordan bestilte dere andre time der?
LillianS Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Det er nok fordi du har feil i nummeret. Nummeret er : 33407583. Er ikke sikkert du får svar med en gang , for de er gjerne opptatt med pasinter. Men de har telefonsvarer , ellers kan du bare ringe senere. Kan du spørre hvor mye det koster da og skrive det inn her. Jeg har time til 3d ul der den 15 november , men glemte å spørre om prisen =)
ina:) Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Jeg har vært der i dag:))))) Betalte kr 750,- var der inne ca en halv time, han tok seg god tid, tegnet og forklarte:)) Fikk masse bilder og en DVD. Kjempe morro, har bare gått rundt å smilt idag:)))))
Howdy Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Jordmora mi sa at mange av hennes pasienter hadde fått mye rare kommentarer da de hadde vært der - at babyen var for stor, for liten og så videre og hadde gjort de gravide litt usikre. Har noen av dere opplevd det? Hun ba meg i hvert fall ha i bakhoidet at de er ultralydeksperter, men ikke fosterdiagnostikere og måtte ta eventuelle kommentarer med en klype salt. Greit nok :-)
ina:) Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Har ikke opplevd noen slike kommentarer noen gang ang størrelse osv som ang fosterdiagnostik. Var der 1 gang forrige svangerskap og 2 ganger dette her ) jeg har kun vært hos han Geir og syntes iallefall han er helt ok.))))
løven78 Skrevet 29. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2006 Takk for riktig tlf nr. Forsøkte å legge inn svar om prisen på 750,- igår, men tror det må vært noe feil på siden her, fikk ihvertfall ikke logget inn. Fikk bestilt time 3 Nov! Gleder med sånn )))))
Gjest Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Noen som vet åpningstidene? Lang ventetid for time? Og hvilke svangerskapsuker som er mest gunstig for 3D ul? Høres så moro ut! :-)
LillianS Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Så bra at du fant ut prisen , takk takk Du skal dit før meg du da , skal dit 15 jeg. Hvor langt på vei er du ? Jeg skal i uke 27 , var visst det som var mest ideelt
ina:) Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Jeg er 27 uker på vei og var der somsagt i forrigårs:))) helt toppers!!! Flotte tydelige bilder ))
LillianS Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Har du lagt de ut ? Jeg skal dit om 6 laaaaange uker
ina:) Skrevet 29. september 2006 #11 Skrevet 29. september 2006 Nix, desverre. Er ikke så teknisk anlagt at jeg skjønner helt hvordan jeg skla gjøre det hehe:))) Men du kan glede deg, jeg ble veldig fornøyd iallefall:) Håper vente tiden går fort for deg ))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå