Gå til innhold

3D Ultralyd i Tønsberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har hørt så mye positivt om de som har tatt 3D ultralyd på Nøtterøy klinikken.

Har denne uken forsøkt 3 ganger på 3 ulike dager og tipdspunkt å komme gjennom på 33047583, men det er ingen svar å få. Heller ingen tlf svarer.

Hvordan bestilte dere andre time der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok fordi du har feil i nummeret.

Nummeret er : 33407583.

Er ikke sikkert du får svar med en gang , for de er gjerne opptatt med pasinter.

Men de har telefonsvarer , ellers kan du bare ringe senere.

Kan du spørre hvor mye det koster da og skrive det inn her.

Jeg har time til 3d ul der den 15 november , men glemte å spørre om prisen =)

Skrevet

Jeg har vært der i dag:))))) Betalte kr 750,- var der inne ca en halv time, han tok seg god tid, tegnet og forklarte:)) Fikk masse bilder og en DVD. Kjempe morro, har bare gått rundt å smilt idag:)))))

Skrevet

Jordmora mi sa at mange av hennes pasienter hadde fått mye rare kommentarer da de hadde vært der - at babyen var for stor, for liten og så videre og hadde gjort de gravide litt usikre. Har noen av dere opplevd det? Hun ba meg i hvert fall ha i bakhoidet at de er ultralydeksperter, men ikke fosterdiagnostikere og måtte ta eventuelle kommentarer med en klype salt. Greit nok :-)

Skrevet

Har ikke opplevd noen slike kommentarer noen gang ang størrelse osv som ang fosterdiagnostik. Var der 1 gang forrige svangerskap og 2 ganger dette her :)) jeg har kun vært hos han Geir og syntes iallefall han er helt ok.))))

Skrevet

Takk for riktig tlf nr.

Forsøkte å legge inn svar om prisen på 750,- igår, men tror det må vært noe feil på siden her, fikk ihvertfall ikke logget inn.

Fikk bestilt time 3 Nov!

Gleder med sånn :))))))

Skrevet

Noen som vet åpningstidene? Lang ventetid for time?

Og hvilke svangerskapsuker som er mest gunstig for 3D ul?

Høres så moro ut! :-)

Skrevet

Så bra at du fant ut prisen , takk takk :)

Du skal dit før meg du da , skal dit 15 jeg.

Hvor langt på vei er du ?

Jeg skal i uke 27 , var visst det som var mest ideelt :)

Skrevet

Jeg er 27 uker på vei og var der somsagt i forrigårs:))) helt toppers!!! Flotte tydelige bilder :)))

Skrevet

Har du lagt de ut ?

Jeg skal dit om 6 laaaaange uker :)

Skrevet

Nix, desverre. Er ikke så teknisk anlagt at jeg skjønner helt hvordan jeg skla gjøre det hehe:))) Men du kan glede deg, jeg ble veldig fornøyd iallefall:) Håper vente tiden går fort for deg :)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...