Gå til innhold

Eggehvite og lactosytter i urin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva det kan være...JM var litt bekymret men sa at siden BT var ok...105/60 så var det greit....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok leukocytter du mener. Det er bakterier. Eggehvite er det samme (det gamle uttrykket) for proteiner.

Bakterier, leukocytter, kan være i urinen din, men og i området rundt urinrøret slik at det kommer ned i prøven. Ikke noe å bekymre seg over :-)

Skrevet

Hvis man har proteiner , høyt BT og ødemer så er man redd for svangerskaps forgiftning.. derfor var hun nok glad da du hadde normalt bt.

Skrevet

Leukocytter er ikke bakterier, men hvite blodlegemer som er i kroppen vår for å bekjempe bakterier.

Skrevet

anonym har helt rett her...jeg er kraftig angrepet av svangerskapsdemens og roter noe fryktelig! Ser nå på innlegget mitt at jeg har skrevet kun halvparten av det jeg tenkte....sorry :-)

Leukocytter=hvite blodlegemer= en viktig del av vårt immunapparat...tenker bakterier med en gang jeg leser leukocytter, men glemmer å skrive det ut.

Nok en gang beklager :-)

Skrevet

Høgt bakterieeinnhald og leukocytter i urin kan vere ein teikn på urinveisinfeksjon. Men i ditt tilfelle ingenting å bekymre seg for

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...