Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #1 Del Skrevet 28. september 2006 Lurer på hva som skal til for at far kan få overta mor sin permisjon pga bekkenløsning. Tror egentlig ikke jeg er syk nok til det, men er jo greitt å vite sine rettigheter. Føler at denne koselige barseltiden blir ødelagt pga smerter. Får smerter ved KORTE turer, klarer ikke å gjøre alt husarbeid, klarer ikke å ta baby med ut på handletur uten å få fryktelig vondt. Er fortvilende. Ser mørkt på tiden fremover nå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6484931-hvor-syk-m%C3%A5-mor-v%C3%A6re-f%C3%B8r-far-kan-overta-permisjonen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fire i familien Skrevet 28. september 2006 #2 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg var sykemeldt den første mnd etter fødsel, og faren i huset overtok min permisjon den mnd. Da kunne ikke jeg løfte og bære gullet vårt fra stua og inn på badet. Hadde nok med å holde meg selv på beina. Forstår veldig godt fortvilelsen din. for det er trist å ikke kunne nyte barseltiden fullt ut.Smerter ødelegger så mye. Jeg vet det fordi jeg har vært (er) der Skjekk med legen din om mulighetene for å få ha far hjemme en periode. Jeg fikk det kun når det var HELT nødvendig, men noen er kanskje "snillere" på det området. Uansett må du være flink til å ta det helt rolig. IKKE gjør noe husarbeid som du kjenner du blir værre av. I begynnelsen satt jeg ikke en gang i sofaen å la sammen klær fordi jeg fikk vondt av de ørsmå bevegelsene en gjør med kroppen når en legger sammen klær....La mannen din ta seg av det som trengst.Her er all vasking og støvsuging fremdeles min manns jobb....snart 8 mndr etter fødsel... Bare vær flink jente du og ta vare på deg selv, så slipper du kanskje å gå så lenge. Masse lykke til KLEM Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6484931-hvor-syk-m%C3%A5-mor-v%C3%A6re-f%C3%B8r-far-kan-overta-permisjonen/#findComment-6486283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå