Gå til innhold

Jeg snorker som et uvær- please si at dette forsvinner etter fødselen

gammel røy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde det slik de siste ukene av forrige svangerskap - snorka til jeg våkna av det selv! Og ja, det forsvant etter fødselen. Har ikke fått klage fra mannen min enda denne gangen, (ny mann, da, kanskje mer tolerant?) er omtrent så langt kommet som du, men har forberedt ham på problemet. Synes å huske at det var spesielt når jeg ble liggende på rygg, tror ikke jeg gjør det så mye nå. Vi får se om vi finner ei side med gode kjerringråd mot snorking generelt, går ut fra at de vil hjelpe oss gravide like mye som andre snorkere. Ellers har vi jo ikke så mange ukene igjen som vi behøver å plages med det, da, så vi overlever det nok uansett, både vi og de vi sover sammen med!

Ha ha, dette kjenner jeg meg igjen i. Jeg hat snorka som et uvær mot slutten av alle mine tre graviditeter. Mannen min mente det var som å bo like ved en stor internasjonal flyplass! Jeg våkna med sår ,tørr hals og, som innlegger ovenfor sier, vekte meg selv med høylytt snorking. Slapp av, det går over! Hele kroppen er liksom litt i unntakstilstand mot slutten av svangerskapet. Bare vær glad for at du får sove, så får heller mannen din kjøpe øreplugger!

Lykke til!

hei begge to, takk til dere. godt å vite at dette er midlertidig. Det er så rart å våkne av sin egen snorking!!

Men soving må da være oppskrytt? Kroppen har visst den en siste uken bestemt seg for at den ikke trenger søvn lenger.... Ja. ja det betyr at mannen min får sove mer, stakkar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...