Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Jeg har nå hatt smerter i lysken(insiden av lårene og oppover mot skrittet og bakover... i over en uke...Nevnte det for JM på kontroll sist uke.Hun sa at det sikkert bare var lyskestrekk.Men det blir ikke bedre,noen dager gjør det ganske så vondt og jeg sliter litt med å gå og spes det å snu seg i sengen. Har JM rett,eller kan det være noe annet?Burde jeg gå til lege,eller stole på JM?
Gjest Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 vet desverre ikke, mem om det er veldig vondt, skader det jo ikke å gå til legen å høre hva han sier...
Ønsker3 Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Dette høres svært kjent ut for meg. Har ved begge mine tidligere graviditeter vært plaget med lyskesmerter og de stråler mot symfysen. Kjennes akkurat ut som jeg er for kort i lysken, og det har vært vondt å gå. Har blitt verre hvis jeg går mye. Jordmor snakket i om det kunne være en type bekkenløsning, evt. livmorbåndene som strakk seg. Er nå i uke 19 med nr. 3, men har ikke merket det enda. Har ikke brukt å få plagene før rundt uke 24 eller så. Det går over med en gang etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå