Jaac Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Hei! Ser at du i likhet med meg har to barn fra før av, som er laget på "gammelmåten" Er du i gang med ivf forsøk ved en offentlig klinikk eller en privat klinikk? Jeg skal snart i gang med ICSI forsøk nummer tre privat ( denne gangen skal resulatet bli et etterlengtet søsken, det har jeg bestemt!!!), og trodde ikke det offentlige prioriterte oss som har to felles barn fra før av. Klem
Elina73 Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Hei Jaac Jeg holder til i det offentlige i Porsgrunn. Jeg har ny mann, men det er hos meg problemet mest sansynelig ligger. Har hatt en ma og tre exu'er de siste årene.¨ Har aldr hørt at det har noe å si at jeg har to barn fra før, men det er kanskje forskjell fra sykehus til sykehus. Jeg skal i gang med fryseforsøk nr to nå. Blir en spennende tid. Vi krysser fingrene for at alle gode ting er tre for oss begge. Lykke til med neste forsøk, Jaac Klem
Jaac Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2006 Hei igjen Ettersom du har ny mann er det sikkert derfor dere kan gå via det offentlige. Jeg har derimot samme mann som tidligere, og da får vi vel fortsette å forholde oss til den private klinikken vi har benyttet så langt.... Hos oss er det mannen min som er problemet. Etter lang tids prøving på nummer tre ble det konstatert svært dårlig sædkvalitet hos min kjære, og ICSI var eneste alternativ. Før vi fant ut av det hadde jeg vært til utredning, ettersom jeg mistenkte at det var jeg som var problemet på grunn av spotting før mens. Ifølge flere leger skal ikke dette ha noe å si for mulighetene for å bli gravid, og jeg håper inderlig de har rett. I begge svangerskapene mine har jeg hatt blødninger de første månedene og har vært livredd for å miste. Heldigvis har det gått bra. Sitter og lurer på hva jeg kan gjøre for å optimalisere sjansene for at egget(eggene) skal feste seg neste gang. Følger derfor ivrig med på innlegg om fosterlim mm Jeg har vært gjennom to ICSI forsøk så langt. Eggene som har blitt satt inn har vært flotte, men feste seg har de derimot ikke villet gjøre. Har ikke fått egg på frys noen av gangene, og skal derfor igang med å spraye 8. okt. Alle gode ting er tre, helt enig med deg der. Denne gangen SKAL vi bli gravide og være det i ni måneder fremover! Masse lykke til til deg også! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå