Gå til innhold

Oppdatering fra meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vert å sjekket meg en gang til. det var ingenting som tyder på at kynnerene hadde påvirket livmorhalsen og babyen. Alt var altså bra. Men hun sa at jeg måtte nok desverre berre ha slike kynnere hele svangerskapet, var ikke så mye de kunne gjøre. men jeg skal komme meg gjennom de så lenge jeg vet alt er bra med jenta mi. Hun sa det var nok berre sånn at noen hadde det litt tøffere enn andre.

Hun spurte meg om jeg var bekymret eller noe (hun er den første som har spørt), å da svarte jeg selvfølgelig ja, og fortalte bakgrunnshistorien min med problemet vi hadde få å få barn. da spurte hun om jeg hadde lyst at hun skulle ta UL så jeg fikk se henne. det takket jeg selvfølgelig ja til. Der lå den lille jenta mi å sprellet å koste seg. Hun fant ut at hun var ca 920 gram, som vil si at hvis hun blir født i uke 40 så bli hun ca 3200. jeg vet at jeg kommer til å få en liten baby, så det kom ikke som noe sjokk.

Så nå får jeg berre prøve å slappe av å kose meg. har snakket med læreren i dag. Vi fant ut at jeg kunne prøve å gå på skolen vertfall en mnd til, da er jeg ferdig med allt det teoretiske. Så kunne vi ta det derfra å se om jeg vil klare meg når jeg skal ut i praksis

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at alt var vel med den lille :)

Det ser jo ut til at det kan ordne seg med skolen også. Håper du klarer å slappe mere av nå :)

Lykke til videre med svangerskapet :)

Skrevet

Så bra da Tryne. Håper du klarer skolen også. Det er jo ikke noe artig å måtte begynne i en ny klasse osv. Men hvis du likevel har tenkt å da perm når ungen er født, så er vel ikke noen måneder til og fra noe å si?

:)

Skrevet

Så bra at jenta di har det fin i mamma's mage=) Skjønner godt du er sliten, men må være en god opptur når alt ser fint ut, til tross for kynnere?

Du får prøve å slappe av så mye du kan..

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...