Gå til innhold

Celleprøve i 34 uke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt det så sent? Noen sier uansett hva resultatet viser, stemmer det ikke! Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blødning fra livmorhalsen i uke 28, da spurte gynekologen på føden om det var lenge siden jeg hadde tatt celleprøve. De sa der at de helst ikke gjorde det under svangerskapet, men han sa jeg måtte ta det på 6 ukers kontrollen. Spurte ikke hvorfor, men da er det sikkert en grunn for at man ikke skal ta den under svangerskapet. Nå begynte jeg å gruble på det også, kanskje noen som vet?

Skrevet

tror det har noe med hormonforandringer i livmoren under svangerskapet som kan gi feil resultat eller noe, så man skla vist vente til etter svangerskapet. Et eller annet sånt...

Skrevet

Takk for svar:)

Ringte jordmor og lege/gyn. for å høre, Jordmora sa det samme at det var ikke sikkert resultatet viste rett, derfor burde man vente til 6 ukers kontrollen mens hun legen sa siden det var sent i sv.sk.var sjansen for den viste rett resultat, stor.. Blir temmelig forvirra jeg!!! Hva skal man egentlig tro når de gir forskjellige svar?!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...