Steinbukk77 Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Hmmm. Jeg skulle hatt mens i går og den er ikke kommet enda. Ingen tegn på mens heller, eller det vil si, da jeg kjenner på livmortappen får jeg litt farget utflod på fingeren. Jeg er ikke gravid, har jo testa for det seff, og jeg vet at eggløsning var den 13 september. Utslag på eggtest 12 september. Er det vanlig med lutealfase mer enn 14 dager med pergo ? Min pleier å være 14 dager til vanlig (uten pergo). Hilsen frustrert
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Du, dette høres lovende ut..... :-))) Jeg har gått på pergo 4 ganger nå. Syklusen varierer litt (som vanlige sykluser også), men aldri lutealfasen. Krysser fingre for deg. Hold oss oppdaterte da:-) Hvorfor fikk du pergo forresten?
Kick80 Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Jeg ville tatt en blodprøve hvis jeg var deg. Ihvertfall om ikke mensen dukker opp snart. Det er jo ikke sikkert at du har hatt EL selv om du hadde positiv EL-test. Tror ikke Pergo skal ha noen innvirkning på lutealfasen, men jeg vet ikke. Vil tro at du enten er gravid, eller at du ikke har hatt EL. Håper på det første da... )
Steinbukk77 Skrevet 28. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2006 Jeg har fårr pergo pga av uregelmessige lange sykluser. Men jeg får eggløsning av meg selv. Men pergo er for å piffe opp litt. Skal teste på ny på lørdag om jeg ikke har fått mensen på lørdag. Men jeg tror den kommer snart pga det lille blodet som jeg skrev om! Har heller aldri opplevd varierende lutealfase... (jo forresten, en gang, på de årene jeg har prøvd) Vi får se hvordan det går. Synes tappen er åpen også Er ikke spesielt optimistisk!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Jeg har fått litt lenger lutealfase av pergo, men det var vel bare 2-3 dager. Vent noen dager til du og se om mensen kommer. Kanskje er du en av de heldige som produserer sent hcg bare :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå