Gå til innhold

hei hvordan var fprmen deres i uke 11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var ganske opp og ned, men bedre enn uke 10, 9, 8 og 7 i alle fall :)

Skrevet

oki jeg er 10+4 i dag og hvert kvalm siden uke 6 og kjenner at formen beg å bli bedre nå...det er normalt det el. ike kvalm for øyeblikket nå da..

Skrevet

Rundt uke 10 hadde jeg også dager der jeg var ok, men når jeg fda ørst ble dårlig, så ble jeg ordentlig dårlig. Nå er jeg 12+4 og har ikke kastet opp siden mandag, er ikke kvalm hele tiden lenger og jeg klarer å jobbe. Forma er ikke 100% enda, men er optimistisk. Regner med at om maks to uker er jeg i superform :) Er nødt å tro det, ellers kommer jeg til å dø... hehe..

Skrevet

he he ja.jeg hade det oxo sånn i ke 7 var 4 dager jeg ikke var kvalm og vips så mega kvalm hele tiden ijen...har litt små stikk inni mellom enda men kjenner det mindre nå.og puppa er litt såre på vorta bare...men da kan det hende jeg plutselig blir kvalm ijen da etter et par fine dager.... he he.

Skrevet

Hadde nok regnet med et par byger til i alle fall, jeg regner med i alle fall et par dager i uken der jeg ligger rett ut. Det seneste jeg har hørt folk har vært kvalme er fram til uke 14. Hvis de da ikke er kvalme hele svangerskapet, men den muligheten orker jeg ikke tenke på engang. Det er grusomt å være plaget med kvalme og spying, så jeg håper jeg er over det verste nå.

Skrevet

ja ja uff men kommer inn på 2 trim om litt over en uke jeg da så da får vi se da håper du er i fin form da klem

Skrevet

Den var på sitt verste...Var det fra uke 6 til uke 17 ca....Kvalm 24 timer i døgnet, samt utrolig svimmel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...