Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Jeg er i min 16 uke, og i følge disse sidene,samt bøker og blader skal toppen av livmoren min nå være mellom skambein og navle. Jeg har hatt problemer med å kjenne toppen på livmora,så jeg har ikke brydd meg om disse målene, men i det siste så virker det som om den slutter ved navlen. Jeg presser litt på magen oppover mot navlen, og den går ikke inn før jeg komme til navlen, og der kan jeg trykke innover.. Jeg har enda ikke vært til jordmor, så jeg aner ikke hva symfysemålet mitt er. Jeg skal til UL om 2 uker. Men kan det være en sannsynlighet for at jeg er lengre på vei enn først antatt?? Eller kan livmora bare vokse seg så stor likevel?
SpongeBob Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Kommer helt an på hvor lang du er i livet, bl.a., så slapp av - alt er nok som det skal være. På den tiden drev livmoren min og duvet opp og ned i løpet av dagen, hadde jeg inntrykk av, så jeg sluttet å br meg med slikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå