Gå til innhold

emmaljunga city cross

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bestilt emmaljunga city cross vogna og nå er jeg veldig redd jeg har gjort noe dumt med tanke på at bagen delen kansje blir for liten...noen med erfaringer ang denne? den er jo litt mindre en andre type vogner og jeg ser for meg at det blir fryktelig trangt med pose,dyne osv osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du har gjort noe dumt! Er det citybag'en du har bestllt? Det ine med CC'en er at den er svært liten og nett, men bagen er så lang som 73. cm. Det er jo ingen "panservogn" a la Simo og Brio, men 73 cm har holdt fint for oss! Det ER en liten lettvekter av en vogn, men 73 cm er allikevel helt ok. om du ikke angrer på at du ikke kjøpte bagvogn da... Gled deg til å ta i bruk en funksjonell og kul vogn!

Skrevet

citybag ja..

grunnen til at vi valgte denne vognen var nettopp fordi den var så liten og lett. Og fordi sportsdelen er den som vil være lengst i bruk prioriterte vi den "delen", men så hører jeg alle som prater om viktigheten med god plass i bagen osv så ble littt usikker. men godt og høre:)

Skrevet

Vi har også bestemt oss for den vogna, på grunn av at den er så lett og nett. Termin er 25 februar, og vi tenker at da er det bare et par måneder med skinnpose og babyen er enda såpass liten at vi ikke tror det blir noe problem.

Satser på at både dere og vi blir fornøyde!.)

Skrevet

Vi har også bestilt denne vogna, og jeg tror nok bagen er større enn du forventer! I butikken hvor vi var tok de ut madrassen og la den oppi andre større vogner for å vise at det faktisk var minimalt med forskjell:)

Lykke til!

Skrevet

Hvor mye koster vogna med City Bag?

Skrevet

Jeg synes du har vært smart jeg. Hvis du får barnet i slutten av jan. el starten av februar passer det jo godt å bynne med sportsdelen til sommeren når han/hun er rundt 5 mndr så det går nok bra.:)Min attpåklatt er 6mnd om ei uke å vi skal starte med sportsvogn nå.

Hvilken farge har du bestillt da? nysgjerrig skjønner du. Jeg skal bestille i dag men greier ikke bestemme meg for svart eller lys/mørkblå.

Skrevet

bestilte sort. hadde fryktelig lyst på rød eller rosa men sort fant vi ut av var det mest praktiske.

vi betalte 7100,- inkl. stelleveska.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...