Gå til innhold

Noen som om en pr.gynekolog i stavanger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hvilke tester er d du tar? eg bruker clearblue sine (digitale), å e svært fornøyd me di.. gyn vil helst vente til d har gått 1år før en tar kontakt, siden d kan ta et år før syklusen blir normal igjen etter bruk av prevensjon.. men d e jo godt å finna ut om alt er normalt :)

Du skal ihvertfall ikke vente 1/2 år på en GU. De fleste fastleger skal ihvertfall kunne sjekke de mest elementære tingene.

Jeg tror også du kan bruke forusakutten, der koster det vel rundt 5-600 kroner.

Ellers har jeg hørt mye bra om synnøve Ørn på Storhaug, men jeg tror du trenger henvisning fra legen.

Takker for svar av alle dere. :)

Jeg har vært hos legen og tok opp dette siden det plager meg litt. Han har gått gjennom historien min og syns det er på tide med en skikkelig utredning. Så han har sendt henvisning til GU der det står at jeg skal prioriteres. Jeg skal ha full utredning pga alle gangene jeg har mistet osv. Og det er jo litt betenkelig at EL testene slo ut positivt i en måned, det gjør de faktisk fortsatt. Så nå både gruer jeg meg og gleder meg til timen. Han sa noe om en ballongs som skal blåses opp inni der og den der kvier jeg meg til. vet ikke helt hvorfor.

Jeg liker ikke det faktum at folk skal titte på meg der nede, jeg sliter nok som det er med at typen ser meg uten truse på i lys... :s Men det går sikkert bra. c".)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...