Gå til innhold

Brukte DILDO i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"kremt"..brukte den inni for og si det slik.

Kan det skade babyen (den er ikke så veldig stor..glemte meg ut og hadde vibrering på, men tok den fort av!)

Har termin om 2 uker...uff, sliter mannen min ut for tiden er jo kåt hele tiden, etter og ha vært i "tørke" store deler av mitt svangerkskap!:-):-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg ikke. Mulig det kan påvirke fødselsforløpet med vibrering, men tror det skal litt til asså ;)

Skrevet

Jeg tok en runde med min idag...fikk sammentrekninger etterpå som ik har stoppet opp og to timer senere kom slimproppen...juuuuhuuu...

Skrevet

Min lege (som er sexolog) fortalte meg at jeg og min kjære kunne gjøre nesten alt som vi pleier under svangerskapet; men akkurat dildo / vibratorer leketøy frarådet han meg å bruke..

Skrevet

ja, det kan du jo - men jeg husker ikke helt..;-) Tror det var det barnets hode kan ligge ned, og at det er fare for å skade det..

På den annen side har jeg jo hørt om fedre her inne som faktisk har kjent bebisens hode ved penitrering.. uten at det blir sagt at sex er noe skadelig på slutten av svangerskapet (tvert i mot..!).. Legen min sa det til meg helt i starten av svangerskapet, så det begynner jo å bli en stund siden.. og jeg har jo gullfiskhukommelse om dagen...;-)

Men det går helt sikkert bra!!!

Skrevet

Vet du hva det er så mange som fraråder dildo og vibrator....men kan da ikke ha noe å bety på slutten av svangerskapet...jeg gidder ikke høre på de der dumme rådene lenger....

Ja heidi kynnerne har tatt seg opp...håper det skjer no mer, men det er jo mange som går mange uker uten slimproppen...men du får følge med her...jeg oppdaterer etterhvert hva som skjer....:)

Skrevet

hmmm...for håpe jeg ikke traff hodet..den dildoen jeg har er ikke stor, faktisk mindre en samboer sin penis og den er vel litt over gj.snittet, så hvis ikke penis har skadet hodet så har ikke dildoen heller vil jeg tro! hihi...ganske morsomt egentlig!

Skrevet

ville bare si at den infoen jeg har fått om bruk av vibrerende dildo i vagina, er at den kan sette i gang fødselen. Men dere jenter som har brukt dette er jo over, eller veldig nær termin så kan ikke helt skjønne hvorfor det skulle være noe problem for dere.

Skrevet

kan man ikke bruke vibrator heller... hender jeg bruker det samtidig som jeg og sambo har sex....ble plutselig litt redd jeg nå, om man ikke kan bruke det.....

Skrevet

Lurer på om jeg har lest et sted at kraftig vibrering kunne påvirke babyen hjerterytme?? Kan sikkert sjekke på Sexdabatt siden, der diskuteres slike ting oftere,tror jeg..

Har også hørt dette med å sette i gang fødsel, og tror ikke man er anbefalt bruke den hvis slimproppen har gått, pga infeksjonsfare..

Jeg hadde ikke kommet rundt magen en gang,jeg.. Tror den lille hjelperen må ligge en stund i skapet enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...