mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Jeg har kjent litt sånn vannbobler på nedsiden av navlen. Nesten samme som når man svømmer over vannbobler...Noen som kjenner det igjen? Er det barnet som beveger seg? Jeg er nå 14+ 3 og har kjent det for en liten stund siden.Men kan jo hende d er flere inni der, eller at jeg er lengre på vei`? skal ikke til UL før uke 19 så får enda smøre oss med litt tålmodighet
selfangerkjerringa Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 høres ut som små knøttebevegelser ja Jeg syns det ligner litt på små fiskesprell, som om jeg har svelget en sardin eller noe. Dvs nå (uke 26) er det mer som en makrell i størrelse og kraft...
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2006 Ju huuu! Så moro!!! Åh jeg / vi er så spente kan ikke vente lenger med å få bekreftelse iform av liv. Skal til jormor på tirsdag så da håper vi på å få høre fosterlyd:) Takk for svar! Greit å spørre noen, for d er fort gjort å ikke klare å holde seg helt nøytral i disse dager
Jonas-mamma'n Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 jeg tror det er barnets bevegelser du kjenner ja...jeg er nå 19+3, og allerede for over 1 uke siden,begynte jeg å kjenne liv i magen min....det kjennes ut som det bobler inni der....det kjennes stort sett rett under navlen, eller langt ned (ned mot der kjønnshårene begynner)i magen....er kjempemorsomt! i går kjente jeg det så vidt utenpå magen også...likt med at det "boblet" inni meg:) er så gøy!men det som er litt trist, er at samboeren aldri får det med seg. for når han kommer med hånda og legger den på magen min, så slutter gutten vår å bevege på seg,,,,,, men det kommer vel etterhvert!er jo litt tidlig enda så. jeg er forresten 1.gangsfødende. hva med deg?
En liten mamma Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Jeg kjente også små spark fra den lille veldig tidlig, var 14+0 første gangen! Jeg syns det kjennes ut som små dytt med en finger.. De første gangene jeg kjente det var med noen dagers mellomrom, og det var liksom så tidlig i svangerskapet at jeg tenkte det kanskje var noe anna. Men etterhvert som jeg kjente mer og mer så skjønte jeg at det var min lille baby som laget de morsomme små dyttene! Idag er jeg 18+6, og jeg har kjent bevegelse og spark hver dag siden jeg var ca 16 uker. Pappa kjente dytt for første gang da jeg var 17+0! Så vår lille baby er som mamman sin; oppmerksomhetssyk!=)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 28. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2006 Tusen takk for svar! ja er førstegangsfødene, så vet ikke helt hva en skal kjenne etter, men har jo ikke hatt sånn "boble"følelse før, så noe må det jo være! Leste en annen sitt innlegg her også, og det stemte ganske likt med hvordan jeg følte det! Så festlig Håper alt er bra når vi skal til jordmor til tirsdag! En spennende tid vi går i møte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå