Gå til innhold

negativ.. men jeg tar det med et smil :-)

Anbefalte innlegg

Jaja, jeg visste det jo egentlig veldig godt.. men fikk nå konstantert det, og det var jo egentlig en lettelse..for nå kan jeg konsentrere meg om andre ting...

Tror ikke jeg skal tenke så hardt neste mnd.. det får komme når det kommer og da er det jo meningen :-) Så får vi bare kjøre på litt mere denne mnd og de neste hvis ikke det klaffer da..

Da kan jeg jo ta en fest til helgen.. tror jeg trenger det..

Lykke til dere andre :-)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6483756-negativ-men-jeg-tar-det-med-et-smil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære petrinemor:=)

Godt å høre at du tar dette med et smil og ser framover. Alltid trist å teste negativt. Men som du sier så får du det bekrefta. Men så lenge mensen ikke kommer så er det fortsatt håp.

Prøv å koble litt av og ikke gi opp. Dette kommer til å gå bra.

Klem klem

Så var det en som fikk opp sent oktober.. og da ble jeg glad for jeg har jo stort sett ikm siste i mnd.. hihi:-) Så får vi håpe den aprildama tok feil...

Er positiv nå.. er akkuratt ferdig med oppgaven min, som jeg har sittet med til langt ut på nattestid.. rimelig firkantet i øynene nå.. hehe, så har fått levert den eeeendeliiig!!!!

Nå skal jeg legge meg.. skal jammen bli godt :-)

Bare så kjedelig å legge seg når min kjære purker og sover.. føler meg så alene da.. rar jeg :-)

Hvordan er det med deg? har tanta inntatt deg? eller er det fortsatt håp?

Håper for deg jeg :-)

stor nattaklem fra en supertrøtt

Heisann!

Dumt med den negative testen, men godt at du tar det med et smil:)

Sitter også med oppgave her, og har en laaang natt foran meg, så må si jeg er litt misunnelig på deg nå...

Bra at det ikke er så mange på forumet nå, så får jeg kanskje gjort noe:)

Ha en kjempefin helg, fest, kos deg og slapp av. Blir vel godt å få noe annet å tenke på:)

God natt:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...